Pricks Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jo men hvis du tenker over det så ble DVD utbredt når PS2 kom Men da trengte ikke folk å kjøpe ny TV til 10-20000 for å dra nytte av det heller. Hvis du først skal ha BluRay så må du kjøpe deg ny TV samtidig, ellers er det ikke noe poeng. Og de fleste kommer ikke til å kjøpe en ny TV sånn helt uten videre. Jeg, f.eks., har ingen planer som helst om å skaffe meg HDTV enda. Min gamle TV fungerer utmerket til mitt bruk. Altså hvis PS3 får samme suksessen som PS2 gjorde noe som absolutt er trolig Jeg tror det er lite trolig: 1. Det vil bli dyrere. 2. Folk må ha ny TV for å utnytte det, ellers er det ikke noe poeng.
Vo0do0 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Helt forbannet enig.Hadde de bare stått litt på for grafikk også. Veldig mange her om synes at grafikk ikke er viktig. Jeg er en grafikk hore. Dette er fordi jeg synes grafikk kan være med på å heve opplevelsen betraktlig. Med tanke på at det ser flott ut og realisme. Kunne tenkt meg å sett Wii med 360/PS3 grafikk. 6079026[/snapback] Nå vil ikke Wii ha dårlig grafikk akkurat. Det er vel mest på HD-TV at man ser forskjell på Wii og de andre. 6095869[/snapback] Nei, det er ikke dårlig grafikk. Men du må være svimmel om du ikke ser annen forskjell enn HD-støtte.
Pricks Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nå baserer du deg på titler som ikke er ment å vise kjempepen grafikk da men.
Vo0do0 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nå baserer du deg på titler som ikke er ment å vise kjempepen grafikk da men. 6095953[/snapback] Åja. Gjør jeg det. Beklager. Har du fått med hva som er vist på E3? Nintendo har jo selv meldt seg ut av grafikkampen. Er du blind?
Dragon Hunter Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jo men hvis du tenker over det så ble DVD utbredt når PS2 kom Men da trengte ikke folk å kjøpe ny TV til 10-20000 for å dra nytte av det heller. Hvis du først skal ha BluRay så må du kjøpe deg ny TV samtidig, ellers er det ikke noe poeng. Og de fleste kommer ikke til å kjøpe en ny TV sånn helt uten videre. Jeg, f.eks., har ingen planer som helst om å skaffe meg HDTV enda. Min gamle TV fungerer utmerket til mitt bruk. Altså hvis PS3 får samme suksessen som PS2 gjorde noe som absolutt er trolig Jeg tror det er lite trolig: 1. Det vil bli dyrere. 2. Folk må ha ny TV for å utnytte det, ellers er det ikke noe poeng. 6095886[/snapback] XBOX 360 har allerede jerngrepet i dagens generasjon konsoller, så at PS3-salget kommer til å ta av er lite trolig. 360 kommer sansynligvis til å selge like bra i forhold til PS3 som PS2 gjorde i forhold til XBOX (1).
Pricks Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nå baserer du deg på titler som ikke er ment å vise kjempepen grafikk da men. 6095953[/snapback] Åja. Gjør jeg det. Beklager. Har du fått med hva som er vist på E3? Nintendo har jo selv meldt seg ut av grafikkampen. Er du blind? 6096016[/snapback] Ja, Nintendo har sagt at de har gjort det. Men de har også sagt at Wii ikke vil ligge langt bak de andre på vanlige TVer.
_KroSjefen_ Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du MÅ ikkje kjøpe ny HDTV for og kunne spille ps3 spill, du vil likevel kunne spille spilla med flott grafikk på en vanlig tv, ja du vil sjå en markant forsjell i skarphet men det er ikkje et møst.. da er du pirken..
Mala Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Men du er nødt til å ha ein HDTV får å merke Blu-ray effekten
Vo0do0 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 @pricks: Sammenlign tittlene som Sony viste ingame, og de tittlene Nintendo viste. Det er stor forskjell i grafikk der, med eller uten HD.
Pricks Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Som sagt, Nintendo har med vilje latt være å fokusere på grafikken (selv om f.eks. Mario-spillet så veldig pent ut). Og igjen så er BluRay ikke nødvendigvis et gode for Sony. Den gjør maskinen dyrere, samtidig som det ikke blir på samme måte med BluRay som med DVD da det kom, på grunn av det som er nevnt tidligere.
_KroSjefen_ Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jepp...bluray er bortkasta uten HDTV med tanke på bildekvalitet, men du har jo ganske stor lagringsplass som gjir rom for store og detaljerte spill om noen år.. bluray er definitivt pengeslukeren for ps3..den kunne konkurert med 360 hadde den ikkje hatt bluray..
Mala Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hva med Nintendo da, Carmack? 6102385[/snapback] Carmack 1s t3e gfx whorz0r!
genetex Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Lol, dere prater fortsatt om hvor bra en konsoll som ikke har kommet ut og vert ute i minst 1 år er? Løv u guyz. For å si det slik: Hva er bra med xbox 360 hittil? Er ikke akkurat noen veldig bra spill der? Kanskje 1 eller 2? Nej, må vente til de har spill i det minste, og ps3 har kommet ut og vert ute en stund. Men når den tid kom nintendo og eigde alle og microsoft og sony begynte å få emo tanker og gikk konkurs når det viste seg man kunne lage atombomber av wii. wiiiiiiiiiiiii.
_KroSjefen_ Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 premie til genetex for mest usaklige innlegg i dag..
Mala Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Siden du sikkert har 360 og har testet alle spillene så har du sikkert heilt rett
BlastyTrasty Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jo men hvis du tenker over det så ble DVD utbredt når PS2 kom Dette vet Sony og filmbransjen og de gjør ett sjakktrekk med blueray og PS3 syns jeg. Altså hvis PS3 får samme suksessen som PS2 gjorde noe som absolutt er trolig så vil blueray havne i over 1 milliard husstander verden rundt. Hvis du da får muligheten til å kjøpe MI:3 med ekstra superbonusmateriale eller en gammel DVD, hva vil du kjøpe ? Selvsagt blueray edition ! 6081524[/snapback] DVD ble ikke utbredt pga PS2. Tvert imot. Og hvor mange her kan si med hånda på hjertet at når de skal ut å kjøpe en film, tar de såklart den med 5 timer ekstramateriale, til 150 kroner mer. Jeg har aldri sett noe ekstra materiale engang. Er ikke av intresse for min del. Så ro ned superlativene dine. BR er ikke en godsent gift.
Tor Rasmussen Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Nå måtte jeg ta en titt i hyllen, og disse spillene har jeg kost meg mye med i et tidsstrekk på 5 måneder nå: PGR3, likte jeg godt, mange timer der. Burnout, likte jeg veldig godt. Condemned, skal spille litt til straks det blir enda lysere ute. Bra spill Ghost Recon: Advanced Warfighter, meget bra. Tiger Woods, er det spillet jeg har brukt mest tid på. Klarte ikke å legge det fra meg. Tomb Raider. Endelig er merkenavnet på plass igjen. Måtte runne det 2 ganger for å bli fornøyd. Call of Duty 2, første gang jeg har likt et WW2 spill, og dette var bra. i tillegg har samboeren kost seg glugg med Kameo og Amped 3. I hyllen har jeg faktisk BattleField 2: MC i plast. Har ikke fått tid til å begynne på det enda, men siden jeg aldri har spilt noen spill i BF-serien før, ser jeg fram til en positiv opplevelse. (selvsagt kjøpt underveis, så ikke alle er spilt i 5 måneder) Jeg synes ikke dette var en dårlig merittliste for meg over de siste 5 månedene over titler jeg likte. Selvsagt er det titler jeg ikke likte også. Perfect Dark Zero var boss. Fight Night var ikke min greie. Full Auto = dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå