Gå til innhold

1.11 patch notes, eller ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Abolish Poison - Mana cost slightly decreased. But will no longer be able to cure poisons above level 50.

Destroy - Fixed a bug where this move will be dodged, parried, or blocked. (no clue what this skill is - direct translation)

FFS

Skrevet

Litt endringer for Warrior, fakrisk på grensa til positivt:

Enrage - This talent has been redesigned. When enraged, the warrior's damage will increased by 8/16/24/32/40%. Each successful hit will reduce this by 1/2/3/4/5%. Effect lasts 12 seconds.

Duel Wield Specialization - In addition to the damage gain, the warrior's chances to hit will also be increased by 1/2/3/4/5%.

Bloodrage - This talent has been redesigned. When the warrior is victim to a crushing blow, his maximum life will increase by 2/4/6%.

Skrevet
Kjekt at de ødelegger et 31 point tallent helt.

Soul Link - When your pet takes damage, the warlock will now appropriately take a portion of the damage.

6074403[/snapback]

Hvis jeg var deg ville jeg bekymra meg mer over at warrior blir immun mot fearkomponenten av deathcoil i zerker stance.

Det du nevner der er jo strengt tatt noe som burde vært en del av talentet fra starten av.

Skrevet

så mye som jeg håper at den er real, er den nok fake.

Sjekk buffsa warriors får.

De kommer til å dra fra rogues i damage med DW, kan ikke være intended

Skrevet

Jeg sier at det er fake:

Multi-Shot - Will now correctly receive a bonus from spell damage. Multishot er ikke spelldmg

New Talent - Calm - will replace scatter shot. Using this skill will instantaneously reset the cooldown for aimed shot, multi-shot, and arcane-shot. 10 minute cooldown

Pls. Gjør de scatter trainable eller fjerner de den. Hvis de fjerner den, så er denne fake. Og blir ikke denne overkill for de som har skaffet seg zg trinketen? Aimed, multi, calm, multi, trinket, multi. Tror ikke det.

Skrevet
Jeg sier at det er fake:

Multi-Shot - Will now correctly receive a bonus from spell damage. Multishot er ikke spelldmg

New Talent - Calm - will replace scatter shot. Using this skill will instantaneously reset the cooldown for aimed shot, multi-shot, and arcane-shot. 10 minute cooldown

Pls. Gjør de scatter trainable eller fjerner de den. Hvis de fjerner den, så er denne fake. Og blir ikke denne overkill for de som har skaffet seg zg trinketen? Aimed, multi, calm, multi, trinket, multi. Tror ikke det.

6075082[/snapback]

Dette er bekreftet av Blizz en eller annen plass. Det blir Calm of Multi-Shot er spell dmg..

Skrevet

Herregud se på mage da. Får improva frost og mage armor så til de grader.

For ikke å snakke om "steal magic" LOL! mere imba spell skal du lete lenge etter, kan jo knabbe en soulfire fra en warlock (eller deathcoil) og sende den tilbake på warlocken :D

Skrevet

For ikke å snakke om "steal magic" LOL! mere imba spell skal du lete lenge etter, kan jo knabbe en soulfire fra en warlock (eller deathcoil) og sende den tilbake på warlocken :D

6075713[/snapback]

me love it long time ;)

Skrevet

6075713[/snapback]

me love it long time ;)

6075749[/snapback]

Ja hvis alt stemmer så /love indeed :) må nesten bestikke blizzard så jeg får flytta magen min til samme server jeg har roguen på :D

Skrevet

Jepp, det er bekreftet fake.

Men utrolig synd, syntes faktisk at en del av warrior endringene ville vært fortjent (og ikke imba)

Skrevet

PVP Battle Grounds

The amount of honor acquired from winning or losing the game will greatly decrease. However, whenever a point is scored, the amount of honor gained will be greatly increased. If there aren't enough players for a game, there will be no rep or honor gain from this game at all.

Faaaaaarrmmmmm!!!

Skrevet

må jo være fake, hva er vitsen med at de gjorde blind non-resistable i forrige patchen for så å gjøre den resistable i denne patchen igjen?

Skrevet
Berserker Rage - The warrior is immune to death coil but is still susceptible to damage

Death Wish - The warrior is immune to death coil but is still susceptible to damage

Recklessness - The warrior is immune to death coil but is still susceptible to damage

VÆR SÅ SNILL! La det være sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...