Fat_ASS Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Mage! Går fort å levle, grinde cash og super burst dmg. Ok...da blir det mage...takker...
Pug Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kjapt svar: Blåbær- eller sjokolademuffin? Finnes ikke noen "beste" klasse. Både mage og (shadow) priest er klasser som er utmerket til å grinde/levle med. Både mage og priest (shadow = melt faces, holy = holy nuker) gjør det greit i PvP. Om du vil spille end-game content spør deg selv hva du liker best mellom 1) kaste frostbolts i en 4-5 timer x antall kvelder per uke, eller 2) kaste renews/flash heals 4-5 timer x antall kvelder per uke. Er nok enklest å komme inn i en end-game guild som (holy/dicipline) priest.
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Om du vil spille end-game content spør deg selv hva du liker best mellom 1) kaste frostbolts i en 4-5 timer x antall kvelder per uke, eller 2) kaste renews/flash heals 4-5 timer x antall kvelder per uke. 6069135[/snapback] Så er jo også PvP en aktuell del her. Raiding med mage = tier 1-2 = mer skade. Raiding med priest = tier 1-2 = bedre healing. En av grunnene til at jeg dumpet priesten min var nettopp det, at alle items fra MC++ var skreddersydd for healing.
DeeTee Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Alle itemsa? Såvidt jeg vet finnes: MC/Onyx: Robe of Volitile Power Anathema Mana Igniting Cord Sapphiron Drape Circlet of Prophecy Prophecy Shoulderpads Choker of the Firelord BWL: Bracers of Arcane Supremacy Firemaws Clutch Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer Cloak of the Broodlord ZG: Cloak of Consumption Hexxers Cover Bloodtinged Kilt Betrayers Boots Bloodtinged Gloves Flowing Rutial Robes Drager: Gloves of Delutional Power Belt of the Dark Bog Black Bark Wristbands Jaid Inlaid Vestments Snowblind Shoes AQ20: Leggings of the Black Blizzard Shackles of the Unscarred Vestments of the Shifting Sands Mantle of Maz'Nadir Craft: Flarecore Robe Flarecore Leggings Bloodvine Vest Bloodvine Leggings Bloodvine Boots Så det går ann å få masse damage items, jeg nevnte bare noen. Er ingen grunn til at man bare skal kjøre med et setitem. Skal man gjøre massiv skade må man nesten se utenfor sets, og det gjelder de fleste klasser.
OscarWoHA Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Så det går ann å få masse damage items, jeg nevnte bare noen. Er ingen grunn til at man bare skal kjøre med et setitem. Skal man gjøre massiv skade må man nesten se utenfor sets, og det gjelder de fleste klasser. 6081556[/snapback] Jepp, mange er for trangsynte og tenker i en boks. Netherwind f.eks. gir 204 dmg og 3% crit. Går man utenom, med gear fra MC/BWL får man 270 dmg/5% crit. Imo bedre enn 8/8 setbonusen. Endret 11. mai 2006 av Meldarion
phnx85 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) En av grunnene til at jeg dumpet priesten min var nettopp det, at alle items fra MC++ var skreddersydd for healing. 6081481[/snapback] Kommer helt ant på hvordan guilden din er. Guilden jeg var med i hadde en prest som kjøre shadow og fikk lov å bruke DKP på damage gear. Posten over min viser også at det finnes bra med damage utstyr. Endret 11. mai 2006 av phoen|x
Pug Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Så det går ann å få masse damage items, jeg nevnte bare noen. Er ingen grunn til at man bare skal kjøre med et setitem. Skal man gjøre massiv skade må man nesten se utenfor sets, og det gjelder de fleste klasser. 6081556[/snapback] De fleste guilds priorieterer mages/locks foran priests på mesteparten av itemene du nevnte. Det er vel et fåtall guilds der alle mages og locks har fått/ikke vil ha det du listet opp.
Marsan Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Slått både locks og mages på dmg meter (synca) i ZG og AQ20 med shadowpriesten min +296 dmg. + at jeg lå høyt oppe på healing også. Beste gruppesammensetningen i MC med shadowpriest er med rogues som tar sånn små skade der vamp embrace gjør seg utmerket Tror jeg så en oversikt en gang over gjennomsnittet til lvling 1-60, der lå priest som nr 2 som raskeste levler så man kan ikke avskrive priest så fort. JA, jeg er veldig klar over at de fleste guilds ikke vil ha med Shadowpriests i MC/BWL/ONY/AQ40.
Empire of the Sub Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Mage bra i pvp? Ja ikkesant. En mage uten noe spesielt bra gear tar jo alle i lvl 60 bgs. Det er bullshit, en mage er og bil alltid være en ødelagt klasse (PvP) som blizzard aldri klarer å fikse. Beviser finner dere på wow-eu og wow-usa forums. Velg priest du.
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Så det går ann å få masse damage items, jeg nevnte bare noen. Er ingen grunn til at man bare skal kjøre med et setitem. Skal man gjøre massiv skade må man nesten se utenfor sets, og det gjelder de fleste klasser. 6081556[/snapback] Joda, men da skal du løpe rundt med et godt etablert guild som farmer MC/ZG/BWL. Vi har ikke holdt på i mange månedene, og saker utenfor tier 1 går først og fremst til de klassene som utnytter dem max i PvE-sammenheng. Etterhvert vil det nok være muligheter for å tenke litt utenfor boksen, og ha shadowpriest i en gruppe med warlocks og roguer (pluss feraldruid i melee-dps-gruppe og oomkin-druid i caster-dps-gruppe), men foreløpig blir det med tanken. Du er heldig sånn sett, om du fiser gjennom alt av raid-instancer og kan velge og vrake i epics.
qu3st Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Spillt mage selv, veldig kjedelig og dårlig i PvP så lenge du ikke har greit med gear. Ville valgt priest hvis jeg var deg
Fat_ASS Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Har valgt mage først, men syntes d ble kjedelig da jeg ikke kunne heale noe jeg er vandt med fra min tidligere druid char. Så jeg gikk over til priest heller og synes foreløpig det var ganske kult. Men til poenget. Nå har jeg kommet t lvl 10 og skal begynne og velge hvor jeg skal putte talentsa mine. Foreløpig er jeg ikke i noen guild å spiller for det meste alene, unntatt i instancer og sånt. Så hva skal jeg velge? holy, shaddow eller den tredje jeg ikke jhusker navnet på?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kjapt svar: Blåbær- eller sjokolademuffin? Finnes ikke noen "beste" klasse. Både mage og (shadow) priest er klasser som er utmerket til å grinde/levle med. Både mage og priest (shadow = melt faces, holy = holy nuker) gjør det greit i PvP. Om du vil spille end-game content spør deg selv hva du liker best mellom 1) kaste frostbolts i en 4-5 timer x antall kvelder per uke, eller 2) kaste renews/flash heals 4-5 timer x antall kvelder per uke. Er nok enklest å komme inn i en end-game guild som (holy/dicipline) priest. 6069135[/snapback] Problemet er vel at "finnes ikke noen 'beste' klasse" er noe man sier i Oblivion (der det ikke gjør noe) eller Guild Wars (der de ser ut til å skjønne balancing bedre, samtidig som spillet er mer gruppe-pvp). Blizzard sitt intrikate system med å balance en og en class er ikke så spesielt genialt syns jeg.
ugotabanana Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vell de fleste klassene er dårlig i PvP med dårlig gear. Som mage er det vell bare skaffe seg ZHC og ToEP så er dere rimelig ready 2 rumble.
Pug Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kjapt svar: Blåbær- eller sjokolademuffin? Finnes ikke noen "beste" klasse. Både mage og (shadow) priest er klasser som er utmerket til å grinde/levle med. Både mage og priest (shadow = melt faces, holy = holy nuker) gjør det greit i PvP. Om du vil spille end-game content spør deg selv hva du liker best mellom 1) kaste frostbolts i en 4-5 timer x antall kvelder per uke, eller 2) kaste renews/flash heals 4-5 timer x antall kvelder per uke. Er nok enklest å komme inn i en end-game guild som (holy/dicipline) priest. 6069135[/snapback] Problemet er vel at "finnes ikke noen 'beste' klasse" er noe man sier i Oblivion (der det ikke gjør noe) eller Guild Wars (der de ser ut til å skjønne balancing bedre, samtidig som spillet er mer gruppe-pvp). Blizzard sitt intrikate system med å balance en og en class er ikke så spesielt genialt syns jeg. 6082494[/snapback] Hva mener du egentlig? At Blizzard har misslyktes i å balansere klassene, og at det finnes en "beste" klasse?
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vell de fleste klassene er dårlig i PvP med dårlig gear. Som mage er det vell bare skaffe seg ZHC og ToEP så er dere rimelig ready 2 rumble. 6082529[/snapback] Ja, det går jo fort når man har 20 andre som også vil ha dem, og det er begrenset hvor ofte man kan raide ZG/MC.
Fat_ASS Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Får quote meg selv siden det ble snakk om så mye annet.. Har valgt mage først, men syntes d ble kjedelig da jeg ikke kunne heale noe jeg er vandt med fra min tidligere druid char.Så jeg gikk over til priest heller og synes foreløpig det var ganske kult. Men til poenget. Nå har jeg kommet t lvl 10 og skal begynne og velge hvor jeg skal putte talentsa mine. Foreløpig er jeg ikke i noen guild å spiller for det meste alene, unntatt i instancer og sånt. Så hva skal jeg velge? holy, shaddow eller den tredje jeg ikke jhusker navnet på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå