akira7 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Sto mellom priest og mage da jeg rerollet til Vek'Nilash, ble mage tilslutt på meg.
blackbrrd Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Får quote meg selv siden det ble snakk om så mye annet.. Har valgt mage først, men syntes d ble kjedelig da jeg ikke kunne heale noe jeg er vandt med fra min tidligere druid char.Så jeg gikk over til priest heller og synes foreløpig det var ganske kult. Men til poenget. Nå har jeg kommet t lvl 10 og skal begynne og velge hvor jeg skal putte talentsa mine. Foreløpig er jeg ikke i noen guild å spiller for det meste alene, unntatt i instancer og sånt. Så hva skal jeg velge? holy, shaddow eller den tredje jeg ikke jhusker navnet på? 6082740[/snapback] Nå spiller jeg ikke wow selv, men har en kompis som er rimelig ivrig Etter hva jeg fikk med meg så velger du talents etc fram til lvl 60 som gjør at du leveler fortere, mao shadow priest ting... Når du så har nådd lvl 60 resetter du talentene til f.eks healing så du får blitt med i raids... Det var ihvertfall det jeg så kompisen min gjøre, gå i shadowform som priest mens han lvl'et. (Han pleier forresten å bruke mellom 8-10 dager spilletid på å levle opp til lvl 60) Så spør jeg resten av folka her på forumet om det hørtes sånn nogenlunde riktig ut
Empire of the Sub Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vell de fleste klassene er dårlig i PvP med dårlig gear. Som mage er det vell bare skaffe seg ZHC og ToEP så er dere rimelig ready 2 rumble. 6082529[/snapback] ja, det er jo sykt simpelt å skaffe seg ZHC og ToEPnår man er helt normal person, som ikke spiller wow 24/7.
Fat_ASS Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Nå spiller jeg ikke wow selv, men har en kompis som er rimelig ivrig tongue.gif Etter hva jeg fikk med meg så velger du talents etc fram til lvl 60 som gjør at du leveler fortere, mao shadow priest ting... Når du så har nådd lvl 60 resetter du talentene til f.eks healing så du får blitt med i raids... Det var ihvertfall det jeg så kompisen min gjøre, gå i shadowform som priest mens han lvl'et. (Han pleier forresten å bruke mellom 8-10 dager spilletid på å levle opp til lvl 60) Så spør jeg resten av folka her på forumet om det hørtes sånn nogenlunde riktig ut tongue.gif Da har jeg fulgt ditt råd og begynt med shadow. Men hvilke skills er lurt å lære seg?? asså da mener jeg sånn leatherworking å mining å sånt... Hva er lurt å lære seg når man spiller priest?
qu3st Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Vell de fleste klassene er dårlig i PvP med dårlig gear. Som mage er det vell bare skaffe seg ZHC og ToEP så er dere rimelig ready 2 rumble. 6082529[/snapback] ja, det er jo sykt simpelt å skaffe seg ZHC og ToEPnår man er helt normal person, som ikke spiller wow 24/7. 6084152[/snapback] En trenger ikke spille 24/7. Holder med 3-4 timer i uka Endret 11. mai 2006 av qu3st
Pug Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vell de fleste klassene er dårlig i PvP med dårlig gear. Som mage er det vell bare skaffe seg ZHC og ToEP så er dere rimelig ready 2 rumble. 6082529[/snapback] ja, det er jo sykt simpelt å skaffe seg ZHC og ToEPnår man er helt normal person, som ikke spiller wow 24/7. 6084152[/snapback] En trenger ikke spille 24/7. Holder med 3-4 timer i uka 6084802[/snapback] Pfft, de fleste guilds krever vel et visst minimum av aktivitet? Tviiiler på at ETT raid ÉN gang i uka (som bare varer 3-4 timer) er nok til at du får innpass i en raiding guild
Veitafan Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Start med spirit tap, da får du mindre nedetid. Ellers det må du velge om du ska fortsette i shadowtreet eller stikke innom disc og improved pw:shield, det er veldig kos å ha men er vel ikke nødvendig når du grinder på den lvl'len. Så jeg anbefaler at du fortsetter i shadow og bruker talents på ting som får opp damage (du må ha mind flay). Talents du kan starte med i shadow. Endret 12. mai 2006 av toSlaDos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå