akristina92 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Link? Det oppdateres via steam. www.steampowered.com
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hva om jeg ikke kjører spillet gjennom steam? Quoter meg selv: Du laster den jo bare ned når du starter opp Steam. EDIT: Og om du har warez-versjonen... Vel, du burde nå ha lært av den advarselen du fikk utdelt sist gang du prøvde å få hjelp med et piratkopiert spill. 6126170[/snapback] Endret 18. mai 2006 av Hr. Jenssen
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Forøvrig kan jeg informere deg om at det er liten sjanse for at du finner noen patch på nett. Da må du finne den på et warez-nettverk eller noe slikt. Alle Steam-spill oppdateres KUN i Steam.
SwissChesus Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Liker dette spillet, men syntes det har litt for mye HL2 mod feeling over seg. Eksempler: - Måten noen av monstrene monstrene oppfører seg på er mistenkelig lik de raske zombiene i Half-Life 2 - Health på er omtrent identisk med HL2- nesten som en "reskin" av HL2's løsning på dette - Noen av Folka du slåss mot oppfører seg som Combine - Secondary Fire for Magnum = armbrøst i Half-Life 2 - "Crates" er jo en reskin av HL2's bokser. Ting som nevnt ovenfor får spillet til å føles som en moddet versjon av HL2. //Swiss Endret 19. mai 2006 av SwissChesus
NightWolfie Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Liker dette spillet, men syntes det har litt for mye HL2 mod feeling over seg. Eksempler: - Måten noen av monstrene monstrene oppfører seg på er mistenkelig lik de raske zombiene i Half-Life 2 - Health på er omtrent identisk med HL2- nesten som en "reskin" av HL2's løsning på dette - Noen av Folka du slåss mot oppfører seg som Combine - Secondary Fire for Magnum = armbrøst i Half-Life 2 - "Crates" er jo en reskin av HL2's bokser. Ting som nevnt ovenfor får spillet til å føles som en moddet versjon av HL2. //Swiss 6132668[/snapback] Er jo det det er da FFS!
Vice Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er jo det det er da FFS! 6138808[/snapback] Vel, jeg har aldri sett at spillet markedsføres som en HL2 mod. Tvertimot, utgiverne hevder at det er et eget spill, som kun er basert på source. Dersom faktisk spillet er en mod da grenser det til ren svindel, da dette ikke stod noe sted på de offisielle sidene.
elf_man Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er jo det det er da FFS! 6138808[/snapback] Vel, jeg har aldri sett at spillet markedsføres som en HL2 mod. Tvertimot, utgiverne hevder at det er et eget spill, som kun er basert på source. Dersom faktisk spillet er en mod da grenser det til ren svindel, da dette ikke stod noe sted på de offisielle sidene. 6138999[/snapback] Det ER et spill utviklet fra bunnen, men mange mener det er så likt HL2, at det like gjerne kunne vært en mod
Gunfreak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 skal være enig i at det er litt HL2 over det. Bloodlines var en mye mer komplett forvandlig av Source motoren
cyberPanda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er jo det det er da FFS! 6138808[/snapback] Vel, jeg har aldri sett at spillet markedsføres som en HL2 mod. Tvertimot, utgiverne hevder at det er et eget spill, som kun er basert på source. Dersom faktisk spillet er en mod da grenser det til ren svindel, da dette ikke stod noe sted på de offisielle sidene. 6138999[/snapback] så det er svindel at counter-strike (+source) markedsføres som et spill?
Agg Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det ER et spill utviklet fra bunnen, men mange mener det er så likt HL2, at det like gjerne kunne vært en mod Nåja, fra bunnen av er vel litt å ta i...de har jo spart seg for mye arbeid ved å bruke Source-motoren, så å si at det er utviklet fra bunnen av blir i mine øyne feil. Endret 20. mai 2006 av Agg
Vice Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 så det er svindel at counter-strike (+source) markedsføres som et spill? 6140586[/snapback] Dersom det ikke kommer til syne noen sted at det faktisk er en mod kontra et fullt utviklet spill, så ja, da grenser det mot svindel. Når jeg kjøper noe jeg tror er et fullt utviklet spill, da forventer jeg ikke å bare få en mod.
cyberPanda Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 sin episdodes er per definisjon ikke noen mod, i og med at det kan spilles uten at HL2 er instalert på datamaskinen. jeg vil påstå at man vet hva man går til når man kjåper spillet, og personlig er jeg ganske fornøyd med produktet.
Vice Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) sin episdodes er per definisjon ikke noen mod, i og med at det kan spilles uten at HL2 er instalert på datamaskinen. jeg vil påstå at man vet hva man går til når man kjåper spillet, og personlig er jeg ganske fornøyd med produktet. 6146308[/snapback] Om det er en standalone-mod eller en "vanlig" mod er uvesentlig. Poenget er at i en skikkelig utgave av et spill pleier man som regel å gjøre forbedringer på selve spill-motoren også samt at man lager helt nye teksturer, modeller og lyder. Nå er det vel ingen som har undersøkt nøye ang. teksturer og modeller/lyder, men når det gjelder forbedring av spill-motoren er det gjort absolutt null og niks utifra det vi kan se. Som nevnt er det snarere helt motsatt: Source-engine ser feks. dårligere ut enn det vi tidligere har sett eksempler på. Endret 21. mai 2006 av Vice
koronag Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det er en mod, spør du meg. Angrer på at jeg kjøpte det, siden det ikke er en spesielt bra mod heller.
cyberPanda Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 sin episdodes er per definisjon ikke noen mod, i og med at det kan spilles uten at HL2 er instalert på datamaskinen. jeg vil påstå at man vet hva man går til når man kjåper spillet, og personlig er jeg ganske fornøyd med produktet. 6146308[/snapback] Om det er en standalone-mod eller en "vanlig" mod er uvesentlig. Poenget er at i en skikkelig utgave av et spill pleier man som regel å gjøre forbedringer på selve spill-motoren også samt at man lager helt nye teksturer, modeller og lyder. Nå er det vel ingen som har undersøkt nøye ang. teksturer og modeller/lyder, men når det gjelder forbedring av spill-motoren er det gjort absolutt null og niks utifra det vi kan se. Som nevnt er det snarere helt motsatt: Source-engine ser feks. dårligere ut enn det vi tidligere har sett eksempler på. 6146742[/snapback] etter det jeg kunne se når jeg spilte gjennom spillet var det veldig lite HL props og texturer med i spillet. alle våpen, finder og baner var orginale. jeg skjønner ikke hvorfor folk forventer at utviklere fikser på en helt fin spillmotor når dde lager et spill som koster 20 dollar. de har dessuten lagt til trinløs vanskelighetsgrad som tilpasser seg spilleren, dette er en helt ny funksjon som ingen andre source spill har. som jeg har nevnt tidligere så er dette et pilotprosjekt og jeg synes kanskje folk forventer litt mye.
koronag Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dette med trinnløs vanskelighetsgrad hadde man jo i FarCry for 100 år siden. Dessuten synes jeg 20 dollar er dyrt for noe som føles halvferdig og kjipt. Red Orchestra koster det samme, er basert på Unreal-motoren, og sparker rumpe.
Deadringer Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Prøvde dette nå og det var ballefett! Endel buggs og sånt, men ellers virkelig bra!
Vice Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 For å si det slik: En passende pris på dette (uferdige) spillet kunne vært 5 dollar. Da vil man komme opp i en totalpris på ca. 300kr for det ferdige spillet. 20 dollar er en skammelig pris. Jeg hadde aldri betalt 20$ for dette spillet dersom jeg visste hvilket uferdig produkt jeg fikk. Jeg føler meg nesten lurt rett og slett. Et godt tips til alle: Test ut dette produktet før du finner på å kaste bort penger på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå