Gå til innhold

SiN Episodes: Emergence ute nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DET HAR KOMMET!! :D:D

6077533[/snapback]

Jepp! Ta og gi et første inntrykk når du har testet det. Sleng gjærne med noen bilder :)

6077541[/snapback]

Seff! Holder på å decrypte nå :p Gleeder meg! Skal ta Screenshots;)

Skrevet
Seff!  Holder på å decrypte nå :p Gleeder meg! Skal ta Screenshots;)

6077546[/snapback]

Det er bra! :)

Jeg får ikke spilt før i 23 tiden :wallbash:

Skrevet
Seff!  Holder på å decrypte nå :p Gleeder meg! Skal ta Screenshots;)

6077546[/snapback]

Det er bra! :)

Jeg får ikke spilt før i 23 tiden :wallbash:

6077556[/snapback]

Uffda :( Surt det =/

Men du bør sikkert glede deg. De sier at dette er mye mer actionpakket enn HL2 :D

Skrevet
Men du bør sikkert glede deg. De sier at dette er mye mer actionpakket enn HL2  :D

6077561[/snapback]

Gleder meg som en liten unge!

Husk og ta noen bilder og kom med et lite referat

Skrevet (endret)
Men du bør sikkert glede deg. De sier at dette er mye mer actionpakket enn HL2  :D

6077561[/snapback]

Gleder meg som en liten unge!

Husk og ta noen bilder og kom med et lite referat

6077566[/snapback]

Seff :thumbup:

EDIT: Den laster ned siste oppdateringer nå. Regner med å spille om 1 min :)

Endret av NightWolfie
Skrevet (endret)
Decrypterer nå :D

samme problemet som red orchestra? at man må laste ned mer?

6077586[/snapback]

mhm :p

EDIT: Eller her laster steam ned for deg.

Endret av NightWolfie
Skrevet

Ok, har spilt i 5 min nå og må si at dette er utrolig fett hittil! :w00t:

Skikkelig stor by med masse folk som går rundt, både sivile og soldater. Det at du kan flytte deg i bilen var også meget stilig ^^

Grafikken må jeg ærlig si er bedre enn HL2. Den er blitt litt oppgradert, synes hvertfall jeg.

Spillet er rett og slett SCHTILIG! :w00t::w00t:

Nå må jeg spise middag :p Så blir det litt Sin etterpå! Gled deg Avanore! (og dere andre som fortsatt decrypterer *haha* ;) )

SIN FTW!

post-52622-1147283140_thumb.jpg

Skrevet (endret)
Ok, har spilt i 5 min nå og må si at dette er utrolig fett hittil!  :w00t:

Skikkelig stor by med masse folk som går rundt, både sivile og soldater. Det at du kan flytte deg i bilen var også meget stilig ^^

Grafikken må jeg ærlig si er bedre enn HL2. Den er blitt litt oppgradert, synes hvertfall jeg.

Spillet er rett og slett SCHTILIG!  :w00t:  :w00t:

Nå må jeg spise middag :p Så blir det litt Sin etterpå! Gled deg Avanore! (og dere andre som fortsatt decrypterer *haha* ;) )

SIN FTW!

6077678[/snapback]

Høres bra ut. Fint at det er tatt med sivile og sånt. Gjør spillet mere levende. Gi gjærne mere informasjon når du har spilt litt mere.

Kan du spille MP? Har lest at det ikke er mulig ennå med episode 1. Stemmer det?

Endret av avanore
Skrevet (endret)

Avanore: Grunnen til at jeg - som elsket det gamle SiN - ikke er helt i superform, har vel mye med at jeg ikke i det hele tatt var klar over at det skulle komme ut i dag. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe det en gang.

Jeg bare så denne tråden, gikk inn på Steam, kjøpte spillet - Og voilà!

Sitter forsatt å laster ned forresten. Hastigheten har forbedret seg, men den ligger fortsatt rundt spydige 200kb/sec. Har kommet omtrent halvveis nå. Blir enda noen timer venting, med andre ord. :hm:

Synes det må leges til at jeg synes det er kjempefint at dette spillet ikke har blitt hypet opp i skyene, og at det ikke diskuteres i 200 forskjellige tråder her på forumet. Da blir gleden av å spille det enda større. :)

EDIT: Wolfie, din fjert! Mer screens! Mer info! NÅ (ingen spoiler-info, og ikke fortell feks ale våpnene man får tak i, etc.)! :dribble:

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)
Avanore: Grunnen til at jeg - som elsket det gamle SiN - ikke er helt i superform, har vel mye med at jeg ikke i det hele tatt var klar over at det skulle komme ut i dag. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe det en gang.

Jeg bare så denne tråden, gikk inn på Steam, kjøpte spillet - Og voilà!

Sitter forsatt å laster ned forresten. Hastigheten har forbedret seg, men den ligger fortsatt rundt spydige 200kb/sec. Har kommet omtrent halvveis nå. Blir enda noen timer venting, med andre ord. :hm:

Synes det må leges til at jeg synes det er kjempefint at dette spillet ikke har blitt hypet opp i skyene, og at det ikke diskuteres i 200 forskjellige tråder her på forumet. Da blir gleden av å spille det enda større. :)

EDIT: Wolfie, din fjert! Mer screens! Mer info! NÅ (ingen spoiler-info, og ikke fortell feks ale våpnene man får tak i, etc.)! :dribble:

6077912[/snapback]

:p Hehe, har spist ferdig nå og spilt ferdig en runde Halo med broren min som jeg lovte han ;)

Skal lese på KRL så skal jeg teste det mer;) Mer screens kommer ja;)

EDIT: Btw, hun ene dama man ser i førsten er så sinnsykt deilig! :O

Endret av NightWolfie
Skrevet

da har jeg kommet fra ca. 1 time med spilling

først og fremst: DET ER MYE SKYTING

er ganske vansklig i den for av at selv på lett dør man ganske fort. skal bare 1 granat til før man har veldig vedlig lite liv.

grafiks sett ganske likt HL2, kanskje bitte liten forbedring på ansikt på folk, og den redheaden som hjelper deg er veldig søt.

MEN. man føler seg veldig "fanget" av Source motoren en ting som mangler er gibbig, altså at folk faller fra værandre. noe som gjør at det føles mer ut som HL2 en SIN 2. man kan skyte av hoder på folk, og da ligger det deler av skallen rundt om kring, men det er det eneste.

har bare fått 2 våpen "pistolen" og "hagla" begge har en for for "super" ammo som man sktyer når man trykker høyre museknapp. man har ganske lite av dem så man må se an når det er best å bruke dem.

pistolen er som alle pistoler i FPS spill(det mest nøyaktige våpent du får) så akuratt som i HL2 kan man "snipe" med den, og treffer man i hode går de ned på 1 skudd. hagle er über cqb som er så godt som ubruklig på over 5 meter.

men det er en del kule ting som jeg har sett. eksplosoner er kule. og spesielt granater og slikt her tøffe effekter. man møter folk på jetpac som er en morsom ting.

en annen del som har forsvunnet/forenklet er dette med data hacking og slikt. (ikke at det var kjempe komp i SIN heller da)

litt tidlig å si noe helt konkret enda. men gøy det er det. om det er en verdig oppfølger vet jeg ikke enda.

Skrevet (endret)

Ja så sannelig. Vanlige babes har aldri klart å måle seg med cyberbabes. Det har ALDRI skjedd, og det kommer ALDRI til å skje heller! :love:

Wolfie: How are thsoe screenshots coming? Kan du ikke bare fyre det opp og knipse litt lynraskt mens du sitter og leser da? :p

Er så lenge igjen til jeg får tak i det. 69% ferdig, og hastigheten holder seg "stabilt" mellom 5kb/sec og 250kb/sec. :hm:

EDIT: Forresten må jeg nevne at de virkelige hottiene så bedre ut enn de i spillet. Det ble litt vel mye hud & bein på de teksturerte hottiene. :dontgetit:

Endret av Hr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...