Sponis Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vel, etter at jeg formaterte har jeg ikke lenger lyd på PCen, og under "Lyder" på kontrollpanelet er alt grått, må jeg innstalere noe drivere eller noe? Postet den her siden det sansynligvis er snakk om drivere, altså programvare. Takker for svar!
trygveaa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Du må nok installere noe drivere ja. Fulgte det ikke noe med hovedkortet eller lydkortet? Hvis du har lydkort se på hjemmesiden til produsenten om du kan laste ned driver der. Hvis du bare har lydkort i hovedkortet se på siden til hovedkortet om det er noe lyd drivere der.
Wheeljack Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 De aller fleste separate lydkort idag er plug n'play og XP vil i de fleste tilfeller finne dette uten problemer. Jeg antar at du bruker et lydkort som er integrert i hovedkortet og da må du, som nevnt i posten før meg, installere hovedkort-driverene for å få dette aktivt. Først når dette er gjort, vil Win kjenne igjen lydkortet ditt.
Goscinny Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hvis du ikke finner ut produsent, osv, kan du bruke EVEREST til å hjelpe deg. Goscinny Endret 10. mai 2006 av Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå