Gå til innhold

Hva er din CPU temp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida :tease:  Ganske grei temp det da, Alt under 60 C er bra ;)

6063957[/snapback]

Ok. Greit å vite.

Synd Shuttle ikke har mulighet for andre cpu-kjølere :hrm:

6064231[/snapback]

Bra og bra, spørs hva du ser på som tilfredsstillende da^^ Men du burde begynne å vurdere alternativ kjøling hvis den når oppunder 70-80 grader vil jeg tro. Alt under er akseptabelt^^ Men seff, 30 grader er en digg følelse^^ Vet ikke hvorfor men.

whey, har samme vifte som deg. cpuen ligger ca 10 grader over romtemp. (derfor den nå ligger på 30 grader :cry: ) og aldri over 45 grader på full load :w00t:

BTW, lag deg en kanal slik at vifta drar luft rett inn fra rommet. senker tempen en del :thumbup:

glemte å legge til at jeg har en socket 775 pentium 4 (prescott) 530 3ghz.

disse lager jo ingen varme :p

Endret av _Tetra_
whey, har samme vifte som deg. cpuen ligger ca 10 grader over romtemp. (derfor den nå ligger på 30 grader :cry: ) og aldri over 45 grader på full load    :w00t:

BTW, lag deg en kanal slik at vifta drar luft rett inn fra rommet. senker tempen en del  :thumbup:

6065487[/snapback]

Det er vel omtrent et av de beste rådene hvis du vil ha kjøligst mulig prosessor :)

Min Intel P4 2.4 (socket 478) ligger på 33 @ 2.88Ghz load. Dette er med den søte lille Scythe "Ninja" SCNJ-1000

Bilde:

c5bb0754.jpg

Jeg skal snart (det har jeg sagt ALTFOR lenge :cry: ) få inn to 120mm 11dB SilenX vifter i kabinettet mitt, da tror jeg at temp'en skal bli enda bedre:)

Ellers har jeg kun 120mm i PSU som kjøling. GPU er passivt og gikk ned 10 grader etter jeg bytte til Ninjaen min :):love:

EDIT: bytta bilde :)

Endret av bIsk0p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...