Gå til innhold

Hva er din CPU temp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida :tease:  Ganske grei temp det da, Alt under 60 C er bra ;)

6063957[/snapback]

 

Ok. Greit å vite.

 

Synd Shuttle ikke har mulighet for andre cpu-kjølere :hrm:

6064231[/snapback]

Bra og bra, spørs hva du ser på som tilfredsstillende da^^ Men du burde begynne å vurdere alternativ kjøling hvis den når oppunder 70-80 grader vil jeg tro. Alt under er akseptabelt^^ Men seff, 30 grader er en digg følelse^^ Vet ikke hvorfor men.

Lenke til kommentar

whey, har samme vifte som deg. cpuen ligger ca 10 grader over romtemp. (derfor den nå ligger på 30 grader :cry: ) og aldri over 45 grader på full load :w00t:

 

BTW, lag deg en kanal slik at vifta drar luft rett inn fra rommet. senker tempen en del :thumbup:

 

glemte å legge til at jeg har en socket 775 pentium 4 (prescott) 530 3ghz.

disse lager jo ingen varme :p

Endret av _Tetra_
Lenke til kommentar
whey, har samme vifte som deg. cpuen ligger ca 10 grader over romtemp. (derfor den nå ligger på 30 grader :cry: ) og aldri over 45 grader på full load    :w00t:

 

BTW, lag deg en kanal slik at vifta drar luft rett inn fra rommet. senker tempen en del  :thumbup:

6065487[/snapback]

Det er vel omtrent et av de beste rådene hvis du vil ha kjøligst mulig prosessor :)

Lenke til kommentar

Heldigris :!: Fikk du dem sponsa til prosjektet ditt da? :)

 

*Grrr! :( Må vell kjøpe helt selv! Fikk ikke svar fra Vendur på "Black Case" :mad: *

 

Edit: Like etter denne posten fikk jeg en pm, Var fra Vendur! ;) Fikk spons likevell :whistle:

Endret av ..SupRnova..
Lenke til kommentar
P4 3,2 Socket 478 Prescott 35C Idle med vifta på laveste CNPS 9500LED

45på Load.

 

Har forsåvidt et FX 5700 kort på 25c Passivt. har ikke målt ved load kjøles av 3stk 120mm

har Viper kabinettet fra 3dfxcool.no. 80-120mm adapter er genialt! :w00t:

6066037[/snapback]

 

X2 3800+ @ 2.7

 

34c Idle, stock-kjøler.

Lenke til kommentar
Heldigris :!: Fikk du dem sponsa til prosjektet ditt da?  :)

 

*Grrr! :(  Må vell kjøpe helt selv! Fikk ikke svar fra Vendur på "Black Case" :mad: *

6065931[/snapback]

Hehe, stemmer det :) Fikk 1 gratis, og 20% på resten^^ Må ikke glemme fri frakt=)

 

Synd de ikke svarte da, da pleier å være ganske snille med sponsing.. :hmm: ..

Lenke til kommentar

Min Intel P4 2.4 (socket 478) ligger på 33 @ 2.88Ghz load. Dette er med den søte lille Scythe "Ninja" SCNJ-1000

 

Bilde:

 

c5bb0754.jpg

 

 

Jeg skal snart (det har jeg sagt ALTFOR lenge :cry: ) få inn to 120mm 11dB SilenX vifter i kabinettet mitt, da tror jeg at temp'en skal bli enda bedre:)

 

Ellers har jeg kun 120mm i PSU som kjøling. GPU er passivt og gikk ned 10 grader etter jeg bytte til Ninjaen min :):love:

 

 

EDIT: bytta bilde :)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...