GOKVELD Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hei.. Når jeg spiller bf2 blir jeg aldri drept! Ikke at det gjør noe men jeg blir hele tiden kicka! Vet ikke hvorfor!! Har nettop kjøpt spillet! Noen som kan forklare??
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Sikkert Punkbuster som ikke oppdateres. Gå på www.punkbuster.com og last ned nyeste version derifra
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er dette en "OMG, alle tror jeg haxXer siden jeg er så 1337"-tråd?
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er dette en "OMG, alle tror jeg haxXer siden jeg er så 1337"-tråd? 6063288[/snapback] post stats http://bf2s.com 6063317[/snapback] Hva faen er det dere snakker om Trådstarter, ikke hør på de, bare gjør som jeg sier. Eventuelt fortell meg hva som står når du blir kicket.
Elendil Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Aldri blir drept du lixm!!1 Neida berre tuller. Men du burde fortelle litt meir utfyllande. Feilmeldinger f.eks..
Piratpjokken Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Fy så dere skulle plage da! La ham få en sjanse før dere slakter stakkaren! Vi kan ikke informere deg om noe siden vi ikke vet om div. feilmeldinger etc
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Om man joiner en server og blir kicket minutter etterpå automatisk, så ER det pga punkbuster. Dette er et kjent problem om man netopp har installert BF2, noe som han har gjort. Men vet jo aldri. Det er jo tross alt et EA produkt det er snakk om.
GOKVELD Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Faktisk så kommer det ingen feilmelding opp, jeg blir bare kasta ut av serveren!
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Faktisk så kommer det ingen feilmelding opp, jeg blir bare kasta ut av serveren! 6063799[/snapback] Trådløst nettverk? Men hva har det at du ikke dør med hele greia å gjøre?
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) I og med at han aldri dør så regner de vel med at han jukser, og da blir han kicka. Endret 8. mai 2006 av Agressive
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 I og med at han aldri dør så regner de vel med at han jukser, og da blir han kicka. 6063864[/snapback] Ja, var min første tanke (Se lenger opp).
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 I og med at han aldri dør så regner de vel med at han jukser, og da blir han kicka. 6063864[/snapback] Ja, var min første tanke (Se lenger opp). 6063869[/snapback] Haha, dere er så lattelige. Jeg må bare le. Faktisk så kommer det ingen feilmelding opp, jeg blir bare kasta ut av serveren! 6063799[/snapback] Kastet ut av serveren? Hva er det du mener? Kommer det en vakt og tar tak i deg og kaster deg ut? Kan du forklare litt bedre?
El Matador Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg stemmer på trådløs ruter eller h4x. 6064051[/snapback] Har det noe å si om han bruker trådløs router? Det står en feilmelding etter du blir kicket, hvorfor du ble kicket og lignende. Hva står det?
themanfrom Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Steina, med "kasting" ut av serveren så menes det vel at en adminstrator/opratør kicker eller banner han fra serveren. (Henholdsvis: kicker = Sparke/Kaste ut av serveren, og banne = Utestenge/Låse ute fra serveren.) Men må inrømme at denne tanken slo meg når jeg leste første post: Han cheater, og ingenting annet. Men nå har ikke jeg nok kunnskap rundt punkbuster, EA og bugs fra BF2, så jeg skal ikke uttale meg utover tanken som slo meg. Endret 8. mai 2006 av Patrick.M
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Steina, med "kasting" ut av serveren så menes det vel at en adminstrator/opratør kicker eller banner han fra serveren. (Henholdsvis: kicker = Sparke/Kaste ut av serveren, og banne = Utestenge/Låse ute fra serveren.) 6064090[/snapback] Jeg vet hva det betyr, men vet ikke hva han legger i ordet, siden han sier han ikke får opp noen melding. Jeg vedder underbuksene mine på at han får "crash-to-desktop". Hvorfor ikke sette opp en Poll; "Hva tror DU trådstarter mener?" mens vi venter på at han kan komme med en skikkelig forklaring?
Blårens Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Så det går an å bare mekke litt på PB?? Hmm var kanskje derfor en fyr på great wall tålte 2 magasin rett i trynet uten å dø.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Så det går an å bare mekke litt på PB?? Hmm var kanskje derfor en fyr på great wall tålte 2 magasin rett i trynet uten å dø. 6064113[/snapback] Nei, "lol", det går ikke ann å mekke på Punkbuster, (:!, men du må ha nyeste version for å spille, dvs at den må være oppdatert for å oppdage eventuelle cheats\ "third-party-system".
themanfrom Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Alt kan mekkes på, vis du er programmerings-guru. Hvordan tror du cheatere klarer og cheate og bypasse PB da? Det bare skjer?
Anbefalte innlegg