Gå til innhold

Kuleste MP3 - spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale Vision:M på det varmeste. Med god brukervennlighet, design, lyd og funksjoner toppet med en fabelaktig skjerm det faktisk går an å se video på, er dette en av de mest komplette spillerne i sin klasse. Hvis ikke den er den mest komplette...

 

Les erfaringene i prisguiden. Nesten ubetinget positivt omtalt av alle som har lagt inn erfaring ;)

Lenke til kommentar

Jeg har og sett på Creative Vision:M og skal snart bestille den. Min iRiver h120 har ver trofast i mange år men nå er d på tide å bytte ut pga. Hard disken som er litt sløv. Men etter å ha sett meg veldig godt om er jeg veldig enig i dere at Vision:M er det beste på markede nå. :dribble:

 

Men er litt skeptisk til Batterilevetiden. Varer den like mye som det står på sidene til creative? 14-timer? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor folk synes Creative Vision:M er så mye bedre enn Creative Vision. Den har så mye større skjerm, og selve dingsen er ikke mye større enn :M versjonen.

Vision:M: 104 x 62 x 18.6mm

Vision: 124.2 x 74.4 x 20.1mm

Jeg skal i hvertfall bestille Vision, rundt 2-2.5k i USA ;)

Lenke til kommentar
Men er litt skeptisk til Batterilevetiden. Varer den like mye som det står på sidene til creative? 14-timer? :hmm:

6075006[/snapback]

 

For mitt bruk er det ingenting å si på batteriet. Hører på musikk omtrent 2 timer hver dag, og jeg lader den fra middels til fult batteri to ganger i uka ellernoe. Vil tro at 14 timer er et reelt ansalg for batterilevetiden.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor folk synes Creative Vision:M er så mye bedre enn Creative Vision. Den har så mye større skjerm, og selve dingsen er ikke mye større enn :M versjonen.

Vision:M: 104 x 62 x 18.6mm

Vision: 124.2 x 74.4 x 20.1mm

Jeg skal i hvertfall bestille Vision, rundt 2-2.5k i USA ;)

6075629[/snapback]

 

Og jeg synes Vision:M er jævlig stor nå.. :omg:

 

Har den ikke selv, men den er veldig bra.. Kjenner noen som har den. Eneste problemet der er at den blacka ut første dagen, så måtte få tilsendt ny. Grunnen til at jeg ikke kjøper den selv er størrelsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og jeg synes Vision:M er jævlig stor nå.. :omg:

Grunnen til at jeg ikke kjøper den selv er størrelsen.

6109183[/snapback]

 

Ja vet den er faen meg drøyt stor :no: men til trådstarter ville jeg anbefale Vision:M, fordi den har radio, og den er litt mer brukervenlig en Archos'en. (noen jeg har hørt av en kompis.)

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...