mESA Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vel, svaret her kunne ganske kort og enkelt vært "nei". Men hvorfor er det ikke laget mmorpgspill av pokemon? Jeg mener, selv om pokemon ikke er så populært lengre, så kunne det blitt en GANSKE stor hit. Og jeg er ganske sikker på at hvis pokemon ble laget da det var på topp, så hadde det nok vært mer populært enn wow. Men trur ikke det var spess mange mmorpg spill på den tiden pokemon var en hit. Jeg er ikke en pokemonfan, men mener selvfølgelig at pokemon som mmorpg kunne vært ganske underholdene!
Rampage Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg digga ihvertfall pokemonspillene til gameboy. Og når jeg tenker meg om. Så hadde faktisk noe slik vært kult da. men det blir jo MASSE "grinding" ettersom at det er nesten det eneste man gjør. Trener pokemonsa
Dragon Hunter Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Pokémon-konseptet har blitt melket nok. Det var en landeplage for 5 år siden, men nå er det over.
Dofty Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 jeg er også pokèmon fan(eller var da), og jeg synes dette virker som en god idè. det hadde også vært LITT kult med 3d grafikk, men såklart 2d leverer jo en ganske bra orginalitet over et spill. Pokèmon er det beste RPG spillet jeg har spilt... og jeg har bare spilt det og Zelda til N64, men spilte mest Pokèmon Rød/Gull til Gameboy Color. men kommer det ikke et nytt Pokèmon spill til DS, da tenker jeg på sånn RPG type spill... med forhåpentligvis Nintendo WI-FI Connection støtte.
Avean Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Poke Poke ?? Squirtel SQUIRTEL SQUIRTEL ! Ja tror det hadde vært noe ja ......
Pilot_ Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det hadde kanskje vært stort på den tiden det var populært, men ikke nå tror jeg. Kanskje for noen men. Mmorpg var vel ikke like utbredt den gangen som det er nå.
Lord_Kremmerhus Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har intrykk av at veldig mange av de som liker/likte pokemon er såpass unge at det kan bli vanskelig å betale månedlig pris. Dessuten er det vanskelig og krevende å lage og drive en MMORPG. Jeg har veldig lite erfaring med Pokemon, men det er blitt veldig trangt om plassen på MMORPG-himmelen etterhvert. Og konseptet Pokemon i seg selv synger vel på siste verset. Jeg tror for øvrig at Elder Scrolls Online kunne blitt en kjempe-hit, men det er en annen sak...
Piratpjokken Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nåja.. tror eg hadde blitt passelig lei det etter en stund.. Hadde kanskje vert artigt som deathmatch mod til HL2!
mESA Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) Man ble ikke lei pokemonspillene...De er en hit fortsatt ;D de på Gameboy;) Endret 8. mai 2006 av MeSa
Lord_Kremmerhus Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Man ble ikke lei pokemonspillene...De er en hit fortsatt ;Dde på Gameboy;) 6064791[/snapback] Det skal sies at det er fryktelig lang vei fra Gameboy-spill til MMORPG, da.
RegRot Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det tror jeg hadde vært skikkelig heftig! elsker pokemon spillene! Håper serriøst det kommer noe lignende. Wow for min del synes jeg uansett er temmelig kjedelig. Jeg ble lei spillet etter ca 1 uke. Men ett spill som pokemon mmorpg tror jeg at jeg ville kunne spilt til jeg ble 80
Be__bad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hadde vært gøy! lissom rank på treneren også lvl på pokemonene! Skal vi begynne å registrere domener?! www.pokemon-online.com?
discostu Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Pokemon MMORPG med GBA grafikk hadde vært drit fett! Har spilt nesten alle pokemon spillene, er faktisk ganske bra spill, selv om de er ment for barn. På en annen side, mange barn klarer ikke spille pokemon ^^;
mESA Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ja faktisk. Det kunne vært nice med GBAgrafikk... Men tenk å gjøre det litt mer 3d. Det er 1 rollespill jeg seriøst hadde kjøpt (Om gamer.no hadde gitt det bra karakter og det var spillbart) Endret 8. mai 2006 av MeSa
Neppe Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg husker ikke adressen til spillet, gidder heller ikke lete. Men man har et spillt der man skal trene ett dyr. Det heter Monsters And Me, det er kanskje verdt å ta en titt. Det finnes ikke mye gridning i spillet, selv om max level er 1200. Du har også grader på deg selv og dyret. Du kan videre utvikle dyret ditt når det har blitt level 800. Det er en drøss med dyr å velge i mellom, å man må behandle dyret rett om dyret skal bli en kamphane.
discostu Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg husker ikke adressen til spillet, gidder heller ikke lete. Men man har et spillt der man skal trene ett dyr. Det heter Monsters And Me, det er kanskje verdt å ta en titt. Det finnes ikke mye gridning i spillet, selv om max level er 1200. Du har også grader på deg selv og dyret. Du kan videre utvikle dyret ditt når det har blitt level 800. Det er en drøss med dyr å velge i mellom, å man må behandle dyret rett om dyret skal bli en kamphane. 6067757[/snapback] Siden du ikke gadd finne link tok jeg initiativet selv! http://www.monsterandme.com/
mESA Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Njåda.... men det er liksom ikke P-moon universet^^
bjojok Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Første posten min i forumet her så jeg trykte sikkert feil, beklager det. Jeg har leita og leita og leita etter et sted hvor det fantes en sånn tråd! Jeg satt med guild wars her om dagen og jeg kom plutselig til å tenke på pokemon. Jeg tror det tøffeste jeg kunne vært med på hadde vært et online rollespill av de første spilla, for så senere sende ut expansions med videre spill. Pokemon folka har peng nok til å selge et online spill uten månedlig kostnader. De kunne til og med lagt ut en skandinavisk server til de som ikke takler engelsk så veldig godt. Mulighetene er så mange og pokemon som et seriøst online spill er en idè som burde følges opp. Jeg er så lei gameboy grafikken og er ute etter noe større.
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Første posten min i forumet her så jeg trykte sikkert feil, beklager det. Jeg har leita og leita og leita etter et sted hvor det fantes en sånn tråd! Jeg satt med guild wars her om dagen og jeg kom plutselig til å tenke på pokemon. Jeg tror det tøffeste jeg kunne vært med på hadde vært et online rollespill av de første spilla, for så senere sende ut expansions med videre spill. Pokemon folka har peng nok til å selge et online spill uten månedlig kostnader. De kunne til og med lagt ut en skandinavisk server til de som ikke takler engelsk så veldig godt. Mulighetene er så mange og pokemon som et seriøst online spill er en idè som burde følges opp. Jeg er så lei gameboy grafikken og er ute etter noe større. 6125518[/snapback] Pokemon er som transformers var i våre dager da. Det er bare en haug med spinnoffs for å tjene masse penger på unger. Håper det aldri kommer et pokemon mmo. Hater sånt kommersielt opplegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå