Gå til innhold

Cellfactor tech demo ute. (Krever PPU)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

jeg tror ikke det har kommet noe dato enda.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

hm, utfra de tester utført, med software og hardware, skulle man jo tro man kunne kjøre Cellfactor uten PhysX HW. Men det er jo en techdemo som skal vise den reelle kraften til PhysX, så jeg antar det er derfor den krever dette. Om man sammenlikner G.R.A.W PhysX SW vs. HW, så er det jo en del forskjell på effekten av å bla. annet detonere/sprenge ting. Så for å opprettholde det visuelle inntrykket og da også nytten av PhysX kommer nok ingen Cellfactor demoer som kan kjøre uten PPU.

..klart, håper alltids noe slikt kommer, da det ser relativt fett ut, og har 7900GTX jeg gjerne skulle latt få kjørt seg litt :p

Skrevet

jeg kunne ikke laste ned siden det skulle komme en ny beta versjon av det. Men jeg lastet det ned ett annet sted(husker ikke hvor)og jeg trenger da PhysX 2,4,9. Kan noen gi meg en link der jeg kan laste det ned?

Skrevet
Np, jeg så nettopp trailerene, og først da gikk det opp for meg at dette er et tullete deathmatch-spill. Typisk PS3-tittel dette.

6062258[/snapback]

Er vel heller til PC slike spill befinner seg. Men Cellfactor er langtifra vanlig deathmatch spill siden du kan kontrollere omgivelsene og stoppe objekter mid-air blant annet. Gir deg en utrolig mulighet til å leke Gud og Neo Anderson ! Hvem vil ikke det ? Spillet her blir mektig populært tror jeg.

Forresten er det ikke Xbox360 som er kjent for å lene seg på Deathmatchspill ? Halo ringer vel en bjelle ?

6062407[/snapback]

Garrys mod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...