Gå til innhold

Videreføre abb, young talk.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny mobil med NetCom Young Talk. Jeg har dette abbonementet nå, og lurte derfor på om jeg kan videreføre dette selvom jeg har bindingstid på 12 mnd som ikke har gått ut ennå? er vel igjen 2-3 måneder eller noe tror jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei. Har isåfall tenkt til å bestille fra NetCom sin netshop, men jeg kan ikke sende en mail til dem og spørre om å få litt lenger bindingstid? 2-3 måneder ekstra feks?

6051781[/snapback]

Det er ikke lov... norsk lov bestemmer. ;)

 

Hvorfor fra NetCom sin webshop? Har ikke den lokale butikken samme telefon da?

Lenke til kommentar

aaah, teite norske lover.

Joda, men den lokale butikken er så dyr. Men jeg har et annet spm samtidig, idag har jeg ikke hatt signal på telefonen min i hele dag, på steder der jeg pleier å ha fullt med signal så har jeg nå ikke noe. Noen som vet hva som kan være galt?

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Hvis du går innom en NetCom-forhandler kan de kontakte NetCom og finne ut hvor mye du må betale for å "kjøpe deg ut" av bindingstiden. Når det er 2-3 mnd igjen vil jeg anta at gebyret blir 2-400 kroner. Beløpet blir lagt på neste faktura. På denne måten kan du kjøpe ny telefon i dag, selv om bindingen ikke er gått ut ennå.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Vel.

 

Ring til NetCom og snakk med dem. Kjæresten min kunne binde seg på nytt hvis hun ville når hun hadde to måneder igjen. Men de hadde ikke den telefonen hun ville ha. Hun ventet da til det var igjen ca. 7 uker og fikk fornyet det på Elkjøp. (Han ringte inn og de sa det gikk greit så lenge de kjørte det manuelt.)

 

Så vent litt du, så slipper du å betale deg ut..

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de vil fornye når det er så mye som 2-3 mnd igjen. Når jeg spør så pleier det gå greit om det er 1-2 og kanskje 3 uker igjen til de egnetlig skulle kunne videreføre. Men jeg har vært borti ekstreme untak som ikke egner seg på trykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...