Gå til innhold

Hjelpe meg med album?


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg skal kjøpe cd'r fra følgende artister:

 

-Kent

-Type O Negative

-Belle and Sebastian

-CC Cowboys

-Velvet Revolver

 

Er det noen som kan mye innen en eller flere av disse artistene, så hadde det vært fint om dere kunne annbefale "det beste/de bedre" albumet/albumene fra bandet :)

 

mvh

Fredrik

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

 

Jeg skal kjøpe cd'r fra følgende artister:

 

-Kent

-Type O Negative

-Belle and Sebastian

-CC Cowboys

-Velvet Revolver

 

Er det noen som kan mye innen en eller flere av disse artistene, så hadde det vært fint om dere kunne annbefale "det beste/de bedre" albumet/albumene fra bandet :)

 

mvh

Fredrik

6043016[/snapback]

 

Da kan jeg anbefale albumet Ekko. Veldig variert, og bra musikk.

Alle de beste låtene fra CC Cowboys samlet på én plate.

Lenke til kommentar
Kent

6043016[/snapback]

Kent - Vapen & ammunition (2002)

Kent beskriver platen selv som "...10 shitbra spor som alle kunne vært utgitt som singel..." Ikke langt i fra. "Combackplate" på mange måter. Har lagt engelsken på hylla. Personlig favoritt

Kent - Isola (1997)

Gjennombruddet. Platen kom både på svensk og på engelsk med tanke på det internasjonale markedet ettersom de ble omtalt som "det neste store". Spor 13 - 747 forklarer hvorfor. Engelsk funker ikke like bra som morsmålet.

Kent - Hagnesta Hill (1999)

Kritikerenes favoritt og den beste platen, som de skulle få gjennombruddet med. Engelsk og svensk utgave. Det internasjonale gjennombruddet kom aldri helt men Hagnesta Hill gjorde dem enda større i skandinavia.

Endret av dub
Lenke til kommentar
Anbefaler "Du & jag döden" fra Kent.

6051067[/snapback]

Jeg vil og anbefale "Du & jag döden" i tillegg til de Kent albumene som allerede er anbefalt.

Skulle til å si det samme. Er ikke så glad i kent at det gjør noe, men denne skiva har jeg ingen problemer å høre igjennom.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Okei.. Hvilken cd er "Dom som försvann" på ?

 

Tenkte at du ikke trengte flere enn 3 cd'r å forholde deg til, hvis du skulle ha flere tenkte jeg at du er såpass hypp på de at du allerede har kunnskap og eventuelle cd'er fra før av.

 

Svar har du allerede fått

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...