~~Undertaker~~ Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Etter å ha blitt mester av arenean så traff jeg en fyr da jeg kom ut som absolutt ville følge meg rundt osv om jeg aksepterte det. Han var liksom min største fan blabla. Jeg tenkte at det måtte jo føre til noe, så jeg aksepterte den veldig irriterende slasken som selskap. Nå har jeg dratt and rundt me meg en periode uten at dette førte til noe så i en særdels irriterende sekund tok jeg livet av an i huset mitt. 2 sprøsmål: 1) Er det en quest? eller hva er poenget med han? 2) Hvordan får jeg vekk liket hans fra huset mitt, er sykt irriterende å ha han i gangen...
Islanbadsj Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Han er bare til slik at folk kan mobben han, dra han med seg opp på en høy fjelltopp f.eks og så fyre av en pil og slenge han ned fra fjelltoppen å se på noen heftige stunt.
Bytex Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Han er fullstendig ubrukelig, bare en gag fra Bethesda sin side tipper jeg.
Koopa Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Han står utenfor huset mitt i Imperial City og holder fakkelen En passende jobb.
bensinkanna Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 låste han inn i et rom i kjelleren i huset mitt, trur han står der fremdeles...
Ironmann Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Glemte han i en dungeon med blodtørstige vampyrer tja kem vil vel egentli sette tennern i han?
Campin Carl Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) bare drit idet jeg gjorde noe feil som jeg ikke gidder og fikse nå Endret 4. mai 2006 av Campin carl
Tommy T Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg lasta ned en mod som ga en litt rustning, fikset det idiotiske håret hans og ga han en veldig god ebony dagger med mye enchantements. Nå er han relativt slagkraftig og når han dauer kommer han jo tilbake etter et par dager med samme utstyr.
~~Undertaker~~ Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Bah, får ikke liket vekk fra golvet i huset mitt jeg
arianar Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil blir han levende igjen snart!
Knarke Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Du drar ned console, trykker på din døde fan, og skriver "disable".
~~Undertaker~~ Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil blir han levende igjen snart! 6044296[/snapback] Takk, meeen så spille eg på xbox360 Kan bare håpe an blir levende, så kan eg drepe an på nytt ett sted langt vekke i en skog...
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Snodig at han har en dolk når han er for feig til å bruke den.
arianar Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Wee! Han er i grunn ganske koz! Han forsvinner lenge og så plutselig dukker han opp f. eks i en Oblivion-gate eller midt ute i skogen når du leter etter en cave eller noe! Go arena fan!
Amaranth Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Fant ut at han dugde fint som fakkelbærer om natta eller i mørke huler. Så jeg bestemte meg for å holde ham i nærheten. Men når jeg ba ham vente i Bravil en dag mens jeg skulle inn i en Oblivion gate stakk han av før jeg kom tilbake, har ikke sett ham siden..
AndersT2 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Er det ikke slik at hvis han hadde vært en del av en quest så får man bare slått dem til svime, og ikke ta livet av dem. Jeg hadde en som hadde hengt seg opp, så jeg tok sverdet og skulle sjekke hva som skjedde hvis jeg tok livet av ham. Det gikk ikke, han reste seg igjen etter noen sekunder.
Doc Watchtower Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Du kan fjern liket ved å gjøre følgende: SPOILER!!!!!!!!!!!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når du tar siste questen in the mage guild får du en trylle-stav som kan vekke de døde for 30 sekunder. Få den og få han til å følge deg ut av huset, ferdig. håper du liker the mage guild :!:
TheDarkListener Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Har lurt på hvor han ble av....plutselig fant jeg han inne i et låst hus. Skulle bare stjele litt og så står han rett innenfor døra.
Bertelsen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Haha, han er jo dritkul. Tatt livet av han mange ganger, dumper liket hans i huler, vann andre sine hus etc etc.
Smirnoff Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Min har stått i Anvil i flere måneder nå tror jeg. Ikke sett noen tegn til at han følger etter meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå