Gå til innhold

Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?

Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?  

167 stemmer

1. 1. Skille Strømforsyninger og elektronikk kategorien?

• Ja takk
      145
    • Nei takk
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smør?! :hmm: Og hva skal det brukes til?... :wee:

Om de har bestemt seg for at de skal utsette en avgjørelse til f.eks 2010 så kan det være fint med en beskjed da også...

Hvis de vurderer det enda etter å ha vurdert i lang tid, kan de like gjerne si nei, for har de ikke kommet til enighet enda, og da blir det som regel "Nei" uantsett, da er det kun et spørsmål om tid før vi får "Nei" 'et. Jeg tror egentlig at grunnen er at de har glemt hele greiene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vedkommende som vil svare på saken er i USA og vil få ordnet med saken når han har tid til det, FYI.

6677290[/snapback]

Aha, så det er coverup planene og så sier du at du glir tilfeldigvis uten internett ei stund? :wee:

:innocent:

Skrevet

Sinnafaxen har talt... Jeg er enig med ham!

Elektronikk og strømforsyninger er ikke synonymt med hverandre. Jeg driter i strømforsyninger, men vil heller lese og skrive i poster som inneholder elektronikk og litt mer tekniske spørsmål enn "er PSUen god nok?"...

Skrevet

Ta det litt med ro Furyfax, de er klar over situasjonen, ønsket og ønsket om tilbakemelding, jeg er sikker på at de vil la høre fra seg så snart som mulig. Gi dem 6-7 dager nå :)

Skrevet (endret)

ja, her var det mye respons og få, er det ingen andre admins enn han som er i usa som kan ordne dette?? merkelig... :dontgetit::confused:

nå har jeg vært tålmodig lenge... :nei:

Endret av just-_-me
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...