Gå til innhold

Diablo 3 på E3

Anbefalte innlegg

Skrevet

diablo3.jpg

IGN-ad?

Jeg har litt blandede følelser, da det er over og ut for Blizzard North. Diablo-spillene har alltid fascinert meg, så jeg lar meg vel rive med av dette også. Spennende er det uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om dette er ekte? Hadde jo vært sinnsykt rått! Stod jo masse bra spill der: UT2007, LotR Online, Diablo 3, NWN 3

Skrevet

Det er mye mulig at det bare er IGN som er ute å gjetter, men forhåpentligvis (?!) finnes det en grunn til at IGN reklamerer med Diablo III. Ifølge ryktene skal vel Diablo III dessuten være under utvikling - og hvilket bedre sted å avduke det enn E3?

Skrevet (endret)
Noen som vet om dette er ekte? Hadde jo vært sinnsykt rått! Stod jo masse bra spill der: UT2007, LotR Online, Diablo 3, NWN 3

6036681[/snapback]

tror du mener NWN2.

Og det hele er en misforståelse fra IGN.

Endret av BarteX
Skrevet

6036681[/snapback]

tror du mener NWN2.

Og det hele er en misforståelse fra IGN.

6039776[/snapback]

Linken din fungerer ikke. :|

Skrevet (endret)

tja, nå er ikke World of Warcraft noen Warcraft 4 heller da... epler og bananer...

Diablo 3 på E3 er jo avkrefta...

Endret av MrLee
  • 1 måned senere...
Skrevet
:(    :cry:  Synd..

6043745[/snapback]

ja enig der...synes diablo2 er ett av de beste spillene som er laget...wow ble liksom bare skuffende i forhold...gikk litt lei av d2 for ett halvt år siden når jeg hadde alle sorter chars i over lvl 90....håper d3 kommer og at det er samme type spill som d2 og ikke noe som ligner wow

Skrevet
:(    :cry:  Synd..

6043745[/snapback]

ja enig der...synes diablo2 er ett av de beste spillene som er laget...wow ble liksom bare skuffende i forhold...gikk litt lei av d2 for ett halvt år siden når jeg hadde alle sorter chars i over lvl 90....håper d3 kommer og at det er samme type spill som d2 og ikke noe som ligner wow

6415412[/snapback]

Jeg må si meg ganske enig med deg. Diablo II er mye mer moro enn WoW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...