Gå til innhold

TES: Din favoritt person i Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnet sier vel alt.

Den desidert kuleste fyren jeg har møtt må være Vicente Valtieri. Vet ikke helt hvorfor, jeg bare liker han. Men følelsene ble senere kastet til side.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg selv?

eller edt telles kanskje ikke...

hva med... Hun derre Mazoga the Orc.. hun er skikkelg wannabeknight..

Skrevet (endret)

Har 4 personer jeg. Owyn Fra arenaen, Alle Blades. Baurus en av de kuleste i blades. Og den siste er Martin Septim =D Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Han er rå når man skalkjempe mot alle monstrene på slutten når han åpner The Great Gate :)
Endret av Dotten
Skrevet

M'aiq the Liar! Elsker den måten de har lagt han inn på og måten han snakker om ting fra tidligere spill og om ting som ble cut fra spillet.

Skrevet

Jeg liker Varel Morvayn (eieren av Morvayn's Peacemakers i Anvil), han har per nå gitt meg godt over 100 000 gullpenger for ting jeg har solgt ham opp gjennom tidene. :)

Skrevet
meg selv?

eller edt telles kanskje ikke...

hva med... Hun derre Mazoga the Orc.. hun er skikkelg wannabeknight..

6035986[/snapback]

:!: Hu er en sur kjerring

Skrevet
Den feteste må være han paranoide alven (Glarthir tror jeg han het), han som tror alle følger etter ham. Genialt!  :tease:

6037302[/snapback]

Haha, ja helt enig, genialt! "Can't you see that I'm very busy!" Hehe..

Pluss han ufine orc´en i Cheydinhal, husker ikke hva han heter, men har dere vært der så vet dere vel hvem jeg mener. Han er ufin mot alle NPC´er også. Hehe!

Skrevet
Har 4  personer jeg. Owyn Fra arenaen, Alle Blades. Baurus en av de kuleste i blades. Og den siste er Martin Septim =D Han er rå når man skalkjempe mot alle monstrene på slutten når han åpner The Great Gate :)

6036086[/snapback]

Det der burde vært lagt under en spoilertag.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...