Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Xenon lys til passat 97


Anbefalte innlegg

slik ser det ut idag:

avatar02.jpg

 

Originallyktene på Passaten min er vel det dårligste med bilen,

men jeg ønsker ikke å putte noe ekstralys på den.

 

Så jeg har funnet ut at Xenon er tingen.

 

Det jeg lurer på er hvor får man tak i Xenon ombyggingsett

eller nye lykter med xenon pærer?

gjerne også med hvite blinklys

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en rekke nettbutikker bl.a. Hella? Husk på at du da må ha automatisk høyderegulering for å få disse godkjent. Jeg vurderte dette på min Audi 100, men det ble altfor kostbart. Kjøpte heller ekstralys som jeg monterte bak grillen (usynlig).

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
jo forsåvidt er jo ikke så dyrt da. ;)

 

vet om få nettbutikker som selger egentlig, men multicom har faktisk noen sett.

6050498[/snapback]

 

 

Jeg vil personlig anbefale http://www.xenon-trading.no ! :). Jeg kjører rundt i en Citroen XM 94mod, med ettermontert Xenon :). Har montert 2 sett, slik at jeg har både fjernlys og kjørelys, på min bil så er det H1 pærer, dermed må jeg ha 2 sett, om du har H4 så har du 2 valg, enten ekte pærer (dvs 2 i 1 pære) eller noe de kaller FLEX, de trekker seg automatiskt inn og ut, ettersom hva du kjører med (fjernlys/kjørelys), disse er de mest økonomiske, å de fungerer veldig fint.

 

Jeg bryr meg lite om høyderegulering osv,. min bil har jo hydrauliske dempere, om man hiver 1 tonn baki så vil bilen min fremdeles ha samme høyden ;-). Lyktespylere har jeg også.

Endret av andyb21
Lenke til kommentar
www.uberbillig.com selger xenon-kit fra 1600kr og ekte bi-xenon (H4 xenon + xenon) for 2000kr.

7628577[/snapback]

 

BiXenon er unødvendig til Passat.

www.norskbildelsenter.no har både klarglasslykter med hvite blinklys og xenon kit til en billig penge. ER du VACN medlem har du jo 15% rabatt der også.

Lenke til kommentar

Flott, broren min skal bestille et H4-sett snart og jeg blir vel å bestille et H7 ikke lenge etter. Hold oss oppdatert otis. Hvilket sett bestillte du? Jeg har tenkt å gå for 50W ballaster siden jeg kommer til å koble kurve/tåkelysene som automatiske kjørelys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...