frode_20 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Skal jeg velge warrior eller priest, skal starte en nye men vet ikke hvilken av de jeg skal velge. Har hørtt masse bra om begge klassene, men hva er negativt å positivt med hver klasse? Hilsen meg
Gjest Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Priest. Det er sykt mange Warriros og de har stor problemer med å komme seg inn i guild og sånn. Priest er lettere på nesten alle måter.
henrik_s Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Spør deg dette spørsmålet: "Liker jeg nærkamp med håndfaste våpen, eller liker jeg å smelte fjes(noe som en shadowpriest gjør)?" Definitivt priest :>
Glipp Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 jeg hadde valget selv.. hadde lyst på begge.. tok priest.. har ikke angret et sekund =)
AT1S Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tror nok du burde velge priest for de store fordelene. Slik som det er i dag på de fleste serverne er det over populert med warriors, og de fleste end-game instance guildene pleier som regel og akseptere nye priester. Godene du vil få som priest er jo bra gear fort, siden det ikke er for mange av dem etc. Lykke til med valget av klasse, det er ikke lett, men du må jo selvfølgelig velge det du tror du vil like.
Avean Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det varierer fra server til server da og det er ca det teiteste du kan gjøre å rolle en klasse pga høy populæritet. Dette er noe som forandrer seg måned til måned. Ene måneden er Rogues ufattelig populære mens andre måneden er Warlocks det. Må være rimelig kjipt å tilbringe hundrevis av timer med en figur for så og angre seg på level 60. Roll en klasse som passer deg best, du skal tross alt spille den i MANGE MANGE timer. For min del er det kun 1 kul klasse i WoW og det er Warriors.
Omnikron Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 jeg ville valgt warrior, kanskje fordi jeg er det selv. Men seriøst, jeg liker det, og på min server er det hvertfall ikke for mange warriors.
Kjobben Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har selv en 60 warrior og må si at det er en veldig gøy klasse å spille... Både i PVE og i lvl 60 BG's. Eneste minus må vell være paladins som stjeler warrior plate... :> (Hvis du skal være alliance da)
.Marcus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har selv en 60 warrior og må si at det er en veldig gøy klasse å spille... Både i PVE og i lvl 60 BG's. Eneste minus må vell være paladins som stjeler warrior plate... :> (Hvis du skal være alliance da) 6032026[/snapback] Horde ftw
Kjobben Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har selv en 60 warrior og må si at det er en veldig gøy klasse å spille... Både i PVE og i lvl 60 BG's. Eneste minus må vell være paladins som stjeler warrior plate... :> (Hvis du skal være alliance da) 6032026[/snapback] Horde ftw 6032053[/snapback] :!: joa, kan vell si det sånn, men på horde sia har dere ikke sexy gnomer... Men til trådstarter, så er det viktig at du velger den klassen du har mest lyst til å spille, siden det kan bli kjedelig å spille i lengden hvis du velger feil klasse. Personlig anbefaler jeg Warrior, men som sagt må du velge den klassen du føler mest for å spille.
Lacim Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Storhetstiden som warrior er over. Man trenger veldig bra gear som warrior for at det skal bli noe å skryte av.
Sink Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 imo, velg priest, hvorfor? fordi det er en klasse som egner seg veldig godt til solo, man gjør mye dmg og tåler relativt mye, med den riktige speccen. men, om du har bestemt deg for at du ikke vil heale kan du ha store problemer med å finne deg en serriøs guild. er selv priest og stortrives med den, har også en warrior, den gav jeg opp på level 42, kanskje bare meg, men det ble for mye av det samme om og om igjen. Du får velge selv, jeg hadde valgt priesten. huff, nå er jeg trøtt *skole*
Walts Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg har selv en 60 warrior og må si at det er en veldig gøy klasse å spille... Både i PVE og i lvl 60 BG's. Eneste minus må vell være paladins som stjeler warrior plate... :> (Hvis du skal være alliance da) 6032026[/snapback] hehe, ser ut som i guilden min at 1 pala skal få samme prio som dps warriors.. ser ut til å bli meg, de warriorne blir vel ikke så glade =) Velg warrior vis du liker høy dmg, velg priest vis du liker å heale Endret 3. mai 2006 av djrabbit88
neoman Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 jeg har en priest som begynner o gnærme seg 60.. fordeler med priest suverene i pvp. gode i pve særlig 1 mot 1 veldig gode og . tar lett eliter på høyre lvl noe jeg bare kunne drømme om som warrior. får ekstremt lett gruppe fra lvl 15-55 ca samme åsen spec du har. kommer lett med i end games og high lvl instances guild. men du må regne med og stå bak og heale og ikke gjøre noe dps det fins untak seff. faen hvorfor kan ikke priest vere dps men samme det. personlig syns jeg priest ikke blir altformye bedre med uber gear att hva jeg har hørt og sett. siden damagen holder seg mye rundt det same med untak fra crits. warrior.. du må nok regne med litt trøbbel i pvp særlig på lavt nivå.. de ser veldig kule ut.. og er ganske ettertrakte i instancer fra 15-55 etter priest er de på 2 plass.de kan ta mye juling og fighte bra i close combat. deale damage og ta damage samtidig..som oss lignende pala lir det bare og ta juling nesten._ grunnen til att jeg skla begynne warrior når jeg får priesten min på 60 er att jeg har hørt att de går så ekstremt opp så snart de får uber gear. alså mye mer en andre klasser når de får wrath. men uansett hadde jeg vert deg så ville jeg ikke valgt warrior på horde. der er det mye flere warrior og mager en på aliance men priest er det få av der. alt jeg skrev er sikkert ikke riktig.. men uansett alround ville jeg gått for priest. de kan eie i pvp og pve med litt skills. men vis du ikkke liker tanken på og heale på hølyt nivå hold deg milesvis unna priest..
PcT Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Gå for priest om du ikke liker å bli deprimert hver eneste patch. ("Cry")
MrLee Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Start begge deler. Spill en warrior opp til ca lvl 10-15 Så starter du en prest. Som så mange andre her vil jeg selv anbefale prest. Men for all del, behold warrior'en også... så spiller du rested bonus med warrior 1 gang i uka og vips så har du en high lvl warrior uten å bruke mye tid på det
Veitafan Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Men du må regne med og stå bak og heale 6032707[/snapback] Det er morsomt å heale =). Avslappende og koselig.
Bredoc Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Kommer ann på hva du har for noen planer med endgame ol. Jeg har en 60 warrior som jeg retired. Spiller nå på en prest som er er lvl 52. Må si helt klart at presten er mye bedre å spille med. Man får alltid grupper, slipper å være avhengig av healing. En prest kan både gjøre bra dps og heale bra. En warrior kan kun gjøre dps som dessverre ikke er noe spesilet å skryte av uten end game våpen og BG rewards i forhold til en prest med blått gear. Etter alle nerfer som en warrior har fått er det på langt nær så gøy som før å spille dem om du ikke har skikkelig gear. Dessuten er det vel på de fleste servere alt for mange warriors og for lite prester. Skulle jeg startet med wow på nytt med de erfaringer jeg har nå ville en prest helt klart blitt valgt uten betenkning. Lykke til med valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå