Poor Leno Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Bare så det er sagt; Jeg har ingen problemer å få gruppe som Warrior! Jeg føler at det er like stort behov for både priest og warrior! Den vanligste meldingen på /4 er jo....... LFM Tank and Priest, osv!
Marker Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Bare så det er sagt; Jeg har ingen problemer å få gruppe som Warrior! Jeg føler at det er like stort behov for både priest og warrior! Den vanligste meldingen på /4 er jo....... LFM Tank and Priest, osv! 6033023[/snapback] Min erfaring så langt: Nei, den vanligste meldingen er "LF1M Healer for XXX". Warrior er ikke så værst det heller, men jeg har ~aldri ventet i IF på å få en warrior til gruppe. Jeg har derimot ikke tall på hvor mange ganger jeg har ventet på prest eller druid. Men når det er sagt, så får jeg stadig vekk whispers fra folk som vil ha meg med i gruppe når jeg spiller på alt-warrioren min og slik har det vært siden lvl 20-30. Opp til 20 er det mye prester, men tror mange gjør som meg og dropper dem der. PUGs @ lvl60 er det også mye warriors i forhold til prester. Warrior var jo alt-flavor of the month for noen måneder siden.
wilzoo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Er du horde velger du Troll priest, er så jævla mainstream med UD.
gamer73 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 har null problemer med å få gruppe som warrior heller. Og jeg spiller på silvermoon som er oversvømt med alt av klasser på allianse siden. Klart at en prest får lettere gruppe, men warrior har ingen vanskeligheter med å få gruppe noengang tror jeg. Siden man alltid trenger en tank og prest så vil ikke noen av delene noengang bli for mye av. Om ikke alle roller enten prest elelr warrior self...men slik er ikke folk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå