Gå til innhold

Problemer med Firefox. Innstillinger - ikke lagret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I går ble min bærbare datamaskin skrudd av på feil måte. Etter dette har firefox oppført seg rart. Den lagrer ikke innstillingene jeg setter opp og bokmerker blir borte. Jeg har prøvd å reinstallere nyeste versjon og installere 1.0 men med samme resultat. Typen av ting som ikke blir lagret er om jeg setter inn egene snarveier til f.eks ny tab eller til nedlastningsvinduet i linjen under "fil" "rediger" "vis" osv, så er dette borte når jeg starter firefox på nytt og den er lik som da den var nyinstallert.

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opprett en ny profil.

Start / Kjør / firefox -p

Forbasket, men profiler kan bli korrupte... tror det er løsningen hvis ikke noen andre har et godt forslag?

Den nye profilen blir jo tom, men så skal du kunne hente inn bokmerker etc fra den gamle.

Skrevet (endret)
Opprett en ny profil.

Start / Kjør / firefox -p

Forbasket, men profiler kan bli korrupte... tror det er løsningen hvis ikke noen andre har et godt forslag?

Den nye profilen blir jo tom, men så skal du kunne hente inn bokmerker etc fra den gamle.

6026105[/snapback]

Jasså? Hvordan lager jeg ny profil da?

Og hvor finner jeg bokmerkene mine? :(

Endret av -Nyhus-
Skrevet (endret)

Bokmerkene dine skal du finne under 'X:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\tilfeldige tall og bokstaver.default\bookmarks.html.

Bokmerkene er lagret i bookmarks.html. Når du har opprettet ny profil skal du bare flytte de til den nye profilen (X:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\nye tilfeldige tall og bokstaver.default\bookmarks.html.)

Endret av Agressive

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...