NikkoDee Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg bruker å spille spill som har kjekke med singelplayer å når jeg er ferdi med singelplayer så kan jeg starte med online multiplayer.... noen som har forslag til et sant spill?? et godt eks. er Call of Duty... helst action Endret 6. mai 2006 av NikkoDee
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det beste skytespillet online er fremdeles quake3 6025544[/snapback] Støtter det 110% kommer alltid til å være det også. Synd ingen spiller lengre.
CSM Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Den norske scenen er rimelig død ja. Men det faktum at det fortsatt er det 8. mest spilte spillet i sin "sjanger" på verdensbasis (Gamespy), tyder jo på at det ikke var noen døgnflue, spillet er jo snart 7 år gammelt!
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Den norske scenen er rimelig død ja. Men det faktum at det fortsatt er det 8. mest spilte spillet i sin "sjanger" på verdensbasis (Gamespy), tyder jo på at det ikke var noen døgnflue, spillet er jo snart 7 år gammelt! 6027111[/snapback] Er uansett ikke som før, quake 3 ble invadert av 14 åringer til slutt.
BonoU2 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Brothers in Arms: Road to Hill 40 Ikke like bra Multiplayer som CoD2, men en like sterk, om ikke bedre, singelplayer.
Joney Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) America's army er et spill utviklet av den amerikanske hær, for å rekrutere soldater. Spillet spilles online eller på LAN og du må lage en bruker på hjemme sia deres. Spillet er et "first person" spill og det er Ekstremt realistisk. veldig godt oppdatert med 1000 servere på nett. må lastes ned, har opplevd en del problemer med nedlastingen på hovedsia deres, men det er mulig å laste det ned fra andre sider. America's Army | AA Best av alt, det er GRATIS! Endret 4. mai 2006 av Joney
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Day of Defeat Source 6033605[/snapback] Og hvor, om jeg tør spørre, finnes singleplayer-modusen til det spillet da? Prøv å lese gjennom det lille trådstarter skrev før du poster da.
Joney Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Anyway er du på jakt etter et singel og multiplayerspill i ett kan jeg anbefalle Halo 1 til pc. Veldig bra story og mange servere online
Roug Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Day of Defeat Source 6033605[/snapback] Og hvor, om jeg tør spørre, finnes singleplayer-modusen til det spillet da? Prøv å lese gjennom det lille trådstarter skrev før du poster da. 6042382[/snapback] Si det da vil jeg heller ikke si red orcestra som en anna hadde gjort
Fakeor Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 GunZ Online! Skytespill, litt mere skills enn Quake 3!
Gargarath Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 GunZ Online! Skytespill, litt mere skills enn Quake 3! 6050305[/snapback] Spillte det, syntes ikke at det var noe gøy...
discostu Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Wolfenstein ET er gratis, og ganske gøy. Dog ikke singleplayer. Trackmania nations, gratis, veldig avhengighetsskapende og har både singleplayer og multiplayer. Dog ikke like bra som orginalen, men er jo gratis! ^^ Warcraft 3 er kanskje ikke rett spill, men vil alikevell anbefale det. God singleplayer. Drittbra multiplayer. Bnet er konge, går du lei vanlig strategi/bygging har du ufattelig mange gode maps på customgame som vrir og vrenger på spillet såpass noenganger at det nesten blir et nytt spill!
Skurupu Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Diablo 2: Lord of Destruction. Selv spilte jeg spillet på singelplayer i ca 2 år. Når jeg endelig fikk raksere internett begynnte jeg å spille online, og holdt på i over 2 år til. Ser du etter ett spill med lang levetid, så er Diablo 2 noe for deg.
CSM Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 GunZ Online! Skytespill, litt mere skills enn Quake 3! 6050305[/snapback] eh, ja, særlig :!:
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 For en lattelig tråd. Det er jo nesten ingen som svarer til det trådstarteren spør om. Alle sammen bare pøser på med spill som de synes er tøffe, uten at det har noe med saken å gjøre. Trodde foresten at slike tråder (telletråder(?)) brukes å stenges?
Mala Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Call of Duty spillene to leverer en intens og hysterisk Sp opplevelse, mye action og lyd. Spilene er ogeå meget underholdende i MP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå