Gå til innhold

hvilken class gjør mest dmg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En warrior med fullt dmg gear, 2x pwnage 1hander våpen og fury specc = max dps i PVE! :)

6040192[/snapback]

Og snøballen ruller videre..

En slik diskusjon er latterlig, fordi det er tusen faktorer man må tenke på her. Særlig når det kommer til PVE har dette noe enormt å si pga mana. Uansett, jeg har INGEN tro på at en warrior kan havne på topp av "dmg-lista" i et BWL-utstyrt raid mot for eks Ragnaros, da dette er en realativt kort fight der alle kan gå max dps så og si fra starten.

Skrevet
En slik diskusjon er latterlig, fordi det er tusen faktorer man må tenke på her. Særlig når det kommer til PVE har dette noe enormt å si pga mana. Uansett, jeg har INGEN tro på at en warrior kan havne på topp av "dmg-lista" i et BWL-utstyrt raid mot for eks Ragnaros, da dette er en realativt kort fight der alle kan gå max dps så og si fra starten.

En warrior drar ifra f.eks en mage på dmg mot en singel mob på det tidspunktet magen er tom for mana. Dvs varer fighten lenger enn manapoolen til en mage, så drar en warrior ifra på dmg. Da er det regnet med at begge får uendelig med heal.

Skrevet
En warrior med fullt dmg gear, 2x pwnage 1hander våpen og fury specc = max dps i PVE! 

På lik linje med en 2H pwnage wpn fury spec warrior gjør:)

Skrevet
En warrior med fullt dmg gear, 2x pwnage 1hander våpen og fury specc = max dps i PVE! 

På lik linje med en 2H pwnage wpn fury spec warrior gjør:)

6040647[/snapback]

Riktig det :cool:

Skrevet
Det fins ikke et fasitsvar, hele tråden vil, som 80% av alle trådene her, bli en tråd der 56 forskjellige brukere sier sin egen klasse

6022574[/snapback]

^___________________________^

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)
En warrior drar ifra f.eks en mage på dmg mot en singel mob på det tidspunktet magen er tom for mana. Dvs varer fighten lenger enn manapoolen til en mage, så drar en warrior ifra på dmg. Da er det regnet med at begge får uendelig med heal.

6040635[/snapback]

Går man tom for mana bør man skaffe litt potions and mana-regen på gearet sitt. Er man alliance er det jo også så og si umulig å gå tom for mana med Judgement of Wisdom sammen med Clearcasting og Arcane Missiles.

Edit: Manatide-totems og slik har jeg ikke prøvd, men det funker vel til en viss grad også.

Endret av Jonas
Skrevet (endret)

Jeg lurer egentlig på hva som var bakgrunnen til denne tråden, for alle klassene trengs i et raid, alle klassene greier seg bra i solo.

Alle har fordeler og bakdeler, rogue kan stealthe, druid can combatresse, priest kan heale kjapt, warrior tåler mye, mage gjør mye skade etc etc

Endret av Arinomi
Skrevet

jeg vil si Shadow priest eller warlock... mage gjør mye dmg men hvis det er noen som får øye på deg er du så godt som dau :p 2000-3000 liv på 60 ftw :p det er 2 spells for shadow priests. da kan de bare ta mind blast, mindflay(elns) og dotte deg med Shadow word: pain når du har halvt liv å bare løpe videre hehe

ok jeg har ikke peiling =) men holder fortsatt med Priest/warlock ^^

Skrevet

I PvE, fra Zg-MC-Onyxia-BWL, har jeg aldri sett noen annen class enn Mage eller Rogue på toppen av DMG meter.... Jo en warrior en gang, etter vi tok Razorgore første gang og han fikk The Untamed Blade, klarte han en gang å være på toppen. Men mage/rogues er som sagt de som gjør mest dmg i PvE instancer opp til BWL hvertfall.

Skrevet

Dette ER en meningsløs diskusjon. Først må man vite hva slags situasjon det dreier seg om. "Gjennomsnittlig dmg" er umulig å måle, for situasjonene vil alltid endre seg. PvE damage er også nært knyttet til threat, og om man kjør for mye, så blir man smekka ned. Du kan jo tenke deg hvor mye dmg man gjør når man har "40 seconds until release". Gear spiller også en STOR rolle.

Når det er sagt, så er det nok disse klassne som gjør mest damage (i tilfeldig rekkefølge) i en gitt situasjon:

Mage

Warlock

Warrior

Hunter

Rogue

Skrevet

hvem gjør mest damage på vael? :)

Er det warriors med execute spam?

Hadde en diskusjon om det, kom fram itl at det var rogue eller warriors.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...