Gå til innhold

Fete MMORPG spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lover jo alle spill det der... For se om de klarer å realisere løftene uten at det blir altfor mye farming.

 

"Vanskelig å åpnå" betyr veldig ofte at du må ha god tålmodighet for å kunne farme mangfoldige timer... 

 

WoW er jo populært fordi det er så enkelt og samtidig så er det vanskelig å være blant de best med tanke på hvor mange som spiller det.

 

Spill skal først å fremst være morsomt å spille, det trenger nødvendigvis ikke bety at jo verre og vanskeligere det er å mestre = mer moro.

 

For når alt kommer til alt så taper du både tid og penger i MMORPGS. Det er viktig at du har det gøy jaffal!

6031325[/snapback]

 

Det eneste som betyr noe i Wow er hvor mange timer du kan spiller om dagen. Det er ikke å være god. Får jeg ga opp Wow spillte jeg på en hardcore raid server, Magtheridon. Serveren fikk forleden world first C'thun kill. Jeg var i en av guildene som var på phase 2 ved C'thun da jeg spillte. Det tok oss omlag 6 timer nesten hver dag. Det er ikke artig :no: Det er ikke slik et spill skal være. Nå er jeg så lei av alt som heter farming, raids at jeg begynner å spy bare ved å tenke på det. En grunn til at jeg aldri kommer til å røre Vanguard. Fordi det kommer til å basere seg på det samme som endgame in Wow. Farming og raiding.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
det der med at ting skal være verdt det og sånn er bare oppskrytt. At man mister experience etc når man dør skjer ikke. Bare forum troll som leker seg...

6031552[/snapback]

 

 

Hallo? Trodde du hadde lest om spillet slik som du sa jeg..? De sier jo selv at man mister experience når man dør.

 

Tror dessuten du er ganske så ny innen MMORPGs, ellers hadde du visst at det tidligere var vanlig å miste experience når man døde, men nå etter WoW så gråter folk bare man nevner det. Det var f. eks experience loss i både EQ og DAoC for å nevne de to største.

 

 

Til trådstarter: Som sagt, så er det harde tider for oss MMORPG fans. Ikke noe akkurat nå som er verdt å spille.

Hvis du absolutt vil starte med noe nå så er gode valg EvE eller CoH / CoV. Ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet til de neste store kommer ut, men nå er det nå sånn med MMORPGs at det ofte er vanskelig å hva som blir bra og hva som blir dårlig.

 

Selv har jeg klokketro på WAR, men det er jo langt unna :)

Lenke til kommentar

Hver sin smak egentlig.

 

EVE er så utrolig langtrukkent og kjedelig. Spilte det i noen uker. Men hadde faktisk spillet minimert, mer enn jeg hadde det åpent når jeg spilte det. Pga. de utrolig lange og tidskrevende distansene. Nei. Styr unna.

 

Leter selv etter ett nytt MMORPG, men markede er dårlig for oss som har gått lei av WoW.

Lenke til kommentar

Maplestory er utrolig morsomt. Dog det første jeg gjorde da jeg kom til "main" var å ta VIp cab'en for 1000 meso, dø, komme til en helt annen by med alt for gode monstre for meg, fikk en teleport scroll fra en type for 500 meso, kom meg tilbake til den første byen... Jaja, den lille utflukten kostet meg bare ALLE PENGENE MINE! :( Ikke ta VIP cab'en!

Lenke til kommentar
Hver sin smak egentlig.

 

EVE er så utrolig langtrukkent og kjedelig. Spilte det i noen uker. Men hadde faktisk spillet minimert, mer enn jeg hadde det åpent når jeg spilte det. Pga. de utrolig lange og tidskrevende distansene. Nei. Styr unna.

 

Leter selv etter ett nytt MMORPG, men markede er dårlig for oss som har gått lei av WoW.

6034524[/snapback]

 

 

Du er ikke alene om å synes dette. Er nok flere som har kuttet ut eve av denne grunn. Det har flere ganger vært emner og meninger i forumet angående dette, men det er gode grunner til å bare la det være som det er. Økonomien og trading i eve er helt avhengig av avstandene.

 

Når det er sagt så er det jo ikke meningen at man skal reise hele tiden. Noen ganger så må jeg selfølgelig reise lengre distanser, men stort sett så bruker jeg mest tid på fighting, mining, bygging og corp relaterte aktiviteter.

 

Nå skal det sies at eve også kan være langtrukket noen ganger. Er flere ganger jeg har kjedet meg skikkelig når man venter på at ting skal skje +++, men det er ikke ofte, og stort sett så er det verd det :)

 

Men uansett. Er ikke i tvil om at det finnes mange flere spill der ut med en mye høyere actionrate enn i eve.

Lenke til kommentar
Hver sin smak egentlig.

 

EVE er så utrolig langtrukkent og kjedelig. Spilte det i noen uker. Men hadde faktisk spillet minimert, mer enn jeg hadde det åpent når jeg spilte det. Pga. de utrolig lange og tidskrevende distansene. Nei. Styr unna.

 

Leter selv etter ett nytt MMORPG, men markede er dårlig for oss som har gått lei av WoW.

6034524[/snapback]

 

De lange distansene er unngått med instant-bookmarks. Men det tar forsatt litt tid, det er sant. Men når du kommer lenger ut it spillet og begynner å spille i <0.3 systemer, da har du helt sikkert ikke spillet minimert. Da kan du når som helst måte på pirater og andre ulumskheter :D Det er få spill der jeg har vært så spent som første gang gjennom 0.0. Eller i systemer <0.3 med verdifull last. Men som du sier, det er ikke noe for instant gratification kids som kommer fra Wow eller GW.

Lenke til kommentar

Egentlig ingen. WoW og City of Heroes er vel de eneste spillene jeg kan si du kan få det artig i men du går lei der også. Man må bruke mye tid for å komme til det punktet det er artig i MMORPG's. Det er mye jobb egentlig når du tenker over det.

Lenke til kommentar

Vil anbefale Lineage2.

 

Kjedelig og lang grind. Masse farmers, botters og ebayers.

 

PVP GUDEN. Har ikke spillt så jævla mange mmorpg'er (l2, wow, ao, eve), men l2 kommer klart ut på toppen. Har hørt det samme fra folk som spiller l2 som har spillt masse andre mmorpg'er. Masse politikk og drama, så hold deg unna om du ikke liker det.

 

Når man når 75 får man dessuten starte en subclass, så kan du veksle mellom den og din main (+ andre subclasses om du får det).

 

Hvis du er ute etter norsk community though, burde du lete andre steder. Kan sikkert telle antall normenn jeg har lagt merke til på to hender. En del svensker er det. Ellers er amerika, russland, spania, frankrike, england og tyskland godt representert (+ kinesere i form av farmers -_-)

 

Raid i l2 = pvp raidboss farmers så ta raid boss.

 

Anbefaler å sjekke ut disse filmene:

Dagger

Blade Dancer

Castle Siege med archer

 

Store filmer, men verdt downloaden om du er ute etter noe annet en bare ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...