Gå til innhold

Visa Electron og WoW

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nettbank viser "wow-subscription Blizzard"..

Men man skal kunne registrere bankkortet, og så cancle det før første gratis-måneden går ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På min regning står vel Blizzard Entertainment bare..

Men du får vel vente til tirsdag og ta bussen til nærmeste by/Bestille på internett.

Endret av Dxbb
Skrevet

en kamerat av meg har sånn 10 dagers gratis greie jeg kan få av han. Men er litt usikker på hva jeg skal gjøre..

vet jeg må regge account osv. Men kan noen gi meg en detaljert oversikt over hva jeg må gjøre når jeg har det 10 dagers koret? hvor jeg må regge account og hva jeg må gjøre for at de ikke begynner å trekke fra bankkortet etter de 10 dagene?

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Om du har et 10 dagers guest pass, må du først registrere koden.

Så må du skrive inn gyldig kontonr. ( Dunno why )

Så, får du vel spille i 10 dager, men med sterke begrensninger da :)

hehe :)

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)
:D Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

jeg har visa electron, så det vil si at jeg kan gå i banken og be om et nummer og bruke det til å regge account på wow-europe for det 10 dagers greiene?

og så etter de 10 dagene kan jeg bare velge at jeg vil betale med gamecard, gå i butikken og kjøpe meg et gamecard og så er det bare å spælle på?

Skrevet

hva er det retail versjonen?

og hva må jeg gjøre etter at de 10 dagene er over? er det bare å kjøpe seg et gaming card og så fortsette å spille på samma kontoen og samma carachteren?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
hva er det retail versjonen?

og hva må jeg gjøre etter at de 10 dagene er over? er det bare å kjøpe seg et gaming card og så fortsette å spille på samma kontoen og samma carachteren?

6014421[/snapback]

Du må kjøpe retail versjonen, altså hele spillet. Men du kan fortsette på den characteren din spilte på i de 10 dagene.

Skrevet (endret)

"Du må kjøpe retail versjonen, altså hele spillet. Men du kan fortsette på den characteren din spilte på i de 10 dagene. "

så etter at jeg har lånt og innstalert spillet fra en kamerat må jeg kjøpe det selv ? hvorofr det?? har det noe med cdkey og gjøre? skal jeg bruke den 10 dagers gratis koden som cd key når jeg låner og innstalerer spillet fra han?

og en ting til: er det sånn at når man kjøper spillet får man 1 måneds gratis spill eller no da? uten at man kjøper gamecard eller noe sånt?

Endret av Simma89
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Du kan godt låne kompisen dine sine cd'er til å installere spillet. Men du trenger å kjøpe spillet selv for å få en kode som du trenger for å lage en account.

Jeg vet ikke hvordan du får fortsettet på 10 dagers characteren din, men du finner det sikkert ut.

Når du har kjøpt spiller og lagd deg en account, så må du registrere et Visa kort eller et Gamecard for å kunne starte å spille. Men du kan avbryte betaling, og spille en måned gratis.

Skrevet

det er noen som sier at på den 10 dagers versjonen er det begrensede muligheter, hva er disse? kan jeg ikke lvl'e så langt jeg vil? er det sånn maks lvl 10 eller no?

Skrevet (endret)

Den norske Visa Electron er for korte xD Eller, iallefall nummrene... Ringte å spurte en gang ;)

Og ja, lv 20 er maks grense >_<

Endret av Lednar
Skrevet
Den norske Visa Electron er for korte xD Eller, iallefall nummrene... Ringte å spurte en gang ;)

Og ja, lv 20 er maks grense >_<

6015199[/snapback]

så du mener man ikke kan bruke det til å regge 10 dagers versjon? hvorfor sier folk her at det bare er å gå i banken og få det nummeret og regge med det da?

hvor langt er VISA nummeret på et electron kort?

Skrevet (endret)

Vet ikke, men på et vanlig VISA-kort er det 16 sifre, pluss en 3-sifret sikkerhetskode du må taste inn overalt på nettet, så man ikke skal kunne bruke kortet til andre bare ved å vite kortnummeret.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...