Gå til innhold

Visa Electron og WoW

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

..

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Ja, vet om dette med gamecards.. Men er ikke nær en butikk atm :(:p

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Men! Om jeg skulle "låne" et kort, vil det bli merketpå kontoen?

At kontoeier får vite noe? :!:

Skrevet
Men! Om jeg skulle "låne" et kort, vil det bli merketpå kontoen?

At kontoeier får vite noe? :!:

6009876[/snapback]

Ehh selvsakt? Men er jo ikke verre en å gi fattern din en 100 lapp pr mnd.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Nå mener jeg den gratismåneden?

Skrevet
Kontakt banken å få deg vanlig fullverdig Visa. Electron kan du ikke gjøre noe på nettet med

6009891[/snapback]

ikke så lett som 16'åring

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

ÆSJ så kjipt! Se wowen min ligge der, uten at jeg får regga account :(

Hjelper ikke å spørr.. mamma/pappa er så paranoide om å bruke kort på nett.. :!:

Skrevet

Klart det vil vises på kortet til noen andre (les: pappa). Han får jo utskrift over bevegelser på kontoen enten via post eller i nettbanken sin. Der står det klart og tydelig "WOW subscription,Blizzard" og beløpet som er trukket hver mnd. Tror du vil få MYE bråk hvis du rapper kortet og registrerer det.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet
Klart det vil vises på kortet til noen andre (les: pappa). Han får jo utskrift over bevegelser på kontoen enten via post eller i nettbanken sin. Der står det klart og tydelig "WOW subscription,Blizzard" og beløpet som er trukket hver mnd. Tror du vil få MYE bråk hvis du rapper kortet og registrerer det.

6009942[/snapback]

Akkuratt! :p

:innocent:

Skrevet
Sink - Jo hvis foreldre tar ansvar for eventuelle overtekk osv og skriver under på det i banken så.

6009934[/snapback]

Daså, didnt know =)

Skrevet

Jamen pappa merker ingenting om han bare bruker kortet til å registrere, og så slå av rett før den første gratismånden er brukt opp? De trekke jor ikke penger den første månden?

Skrevet

Joda, men det er grusomt kjipt å stoppe å spille når du først er blitt hekta etter en hel mnd. Det funker ikke sånn at man bare kan regge pappas kort på ny gratismnd hver gang det går ut :p Da hadde jo alle gjort det.

Skrevet

6009942[/snapback]

Faktisk så står det "betaling utland" kr. 112 (ca.) Ihvertfall i min nettbank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...