Gå til innhold

Visa Electron og WoW

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jammen det står cd- rom da:

World of Warcraft: Pre-paid game card (60 dager)

EAN: 3348542196933

FISID: 639546

Format: CD-rom

Sjanger: Simulasjon

Releasedato: 10-03-2005

hvorofr står det da? er det ikke spillet det der a?

men siden det der bare er gaming card, kan jeg låne innstalasjons cden fra en kamerat og innstalere spillet, regge konto, skrive gaming card koden, og så spille spillet?

Endret av mbarone
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det med at det er en CD er feil.

Ja, du kan låne spillet av en kamerat og installere det, men du må ha en konto å spillet med. Og får å få laget deg en konto trenger du å kjøpe spillet selv!!

Det står en seriel key inne i coveret som du må bruke til å lage konto.

Når du har installert spillet og laget deg en konto, trenger du et Visa kort eller et Gamecard for å spille. (Tror man må ha det når man lager konto'en)

Skrevet (endret)

ok, men dt er noen som har sagt at det følger med gratis spilling når man kjøper spillet. 30 dagers gratis spill eller no.. er det sant? slik at hvis jeg kjøper spillet har jeg 30 dagers gratis spilling? uten at jeg må kjøpe gamecard?

Endret av mbarone
Skrevet

1. Kjøp spillet

2. Innstaler spillet og last ned alle patcher som trengs

3. Registrer en konto på www.wow-europe.com Her må du først legge inn cd-keyen som følger med selve spillet. Deretter legger du inn nummeret som står på Game-Cardet (eller bruk visa kort)

4. Gratulerer, du har nå registrert en konto og kan begynne å spille. Ja, du får 30 dager gratis spilletid, men du må lage konto før du får de 30-dagene. Har du kjøpt et gamecard og brukt det til å registrere konto med, får du altså 30+60=90 dager å spille før du må kjøpe et nytt game card

Skrevet (endret)

4. Gratulerer, du har nå registrert en konto og kan begynne å spille. Ja, du får 30 dager gratis spilletid, men du må lage konto før du får de 30-dagene.

Du MÅ kjøpe game card for å i det hele tatt lage registrere en konto. (eller bruke visakort), så nei, du kan ikke spille 30 gratis dager for deretter å kjøpe gamecard.

Endret av M_H_B
Skrevet

men siden det der bare er gaming card, kan jeg låne innstalasjons cden fra en kamerat og innstalere spillet, regge konto, skrive gaming card koden, og så spille spillet?

6020770[/snapback]

at det står Format: CD-rom så menes det vel at det kommer i ett cd-cover...

Skrevet

6020770[/snapback]

at det står Format: CD-rom så menes det vel at det kommer i ett cd-cover...

6023787[/snapback]

det følger jo med 5 cd'er da, 4 med spillet og en for patcher.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Nei, det følger ikke med noen cd'er med Gamecardet, men det er i et CD-cover.

Skrevet

For de som lurer, det finnes 2 typer Visa Electron: Visa Electron Ungdom og Visa Electron Voksen. Forskjellen på disse to er blandt annet at Visa Electron Voksen har et visanr på 16 siffer, som regel preget på kortet. Ungdomskortet har _ikke_ det. Altså, for å betale med Visa Electron så må du ha riktig kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...