Gå til innhold

Ny mage, Hvilken race?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Undead female er utrolig stilig, caste-måten utstråler makt.

6000591[/snapback]

 

 

du sier noe der :) men hvordan kaster de polymorph? er alle caste måtene like?

6000616[/snapback]

 

 

Kaster UD females på samme måte med fireball og Polymorph? er det lik casting måte eller?

Lenke til kommentar

Personlig har jeg en Human Mage, og utenom at du har den absolutt fæleste casting animationen i spillet, så er det en VELDIG god rase å spille om du er en PvE'er, og liker litt PvP. Perception er som du allerede vet en helt grei racial, spesielt om du spiller på et realm hvor roguene er mange og gode. Styrken ligger i diplomacy, som er en kjemperacial som hardcore PvE'er.

 

Noe sier meg dog at du ikke er interessert i en ny human (female over alt, angrer sterkt ), så glem det. Om du vil spille horde, så kommer du sikkert til å gå for Undead (Wotf er fortsatt en veldig god racial, spesielt i PvP), men tenk på hvor uendelig mange Undeads det er på en server. Personlig ville jeg lagd en troll mage, da jeg bare for en eller annen grunn har en svakhet for de.

 

Valget er ditt!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Jeg har også lyst på en mage, men night elfs kunne ikke være det :'(

Jeg er så jævlig lei av alt som heter human! Orker rett og slett ikke questene i begynnelsen lenger, så jeg ville ikke tatt human der. Eller gnome, for den saks skyld. For små :S

 

UD er bra :D UD er tøft! Det er i grunn trolls også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...