Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK! sier bare 1 ting.. de bør faen meg optimaliserer spillet MYYE bedre! spec i proff.. skal ut i fra specce min klare max uten probs.. men hakker som FAEN! helt på tryne..

 

selve spillet så veldig artig ut.. gleder meg sykt til fullversjonen.. men de BØR optimisere det ! av patch eller noe, da spillet er under trykking...

 

Hakket det noe helt sykt hos deg? Wtf? Gjorde ikke det hos meg, gikk ganske smooth faktisk! Var litt lagg i begynnelsen med 16xAF, men så gjevnet det seg ut...

Endret av Zyko
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd PC versjonen, men spilt Xbox360 versjonen. Sammenligner dette spillet litt med *argh, husker ikke navnet. Var til xbox, noe alla dette*. Uansett, det som irriterte meg at du ikke kunne gi lagkameratene dine ordrer som cover. For hvis du står på motsatt side og ber de skyte, så kommer de løpende til deg og så begynner å skyte. Ønsker at en hadde bedre kontroll over de.

 

Kan hende det blir mye babling, trøtt og sliten og sitter på jobb og kjeder meg.

 

Edit: Full Spectrum Warrior, het spillet jeg mente. Det var genialt.

Endret av hermando
Lenke til kommentar
På min å. Må jeg virkelig kjøpe et PhysX-kort eller? :roll: Synes grafikken var helt OK, liker faktisk SOURCE bedre. Når kan de begynne å optimalisere spill skikkelig?!

Jeg tror og håper de har lagt inn skalerbarhet mht til PhysX. Det ligger tross alt demo ute med og uten kortet og detaljrikdommen er totalt forskjellig.

Lenke til kommentar
Uansett, det som irriterte meg at du ikke kunne gi lagkameratene dine ordrer som cover. For hvis du står på motsatt side og ber de skyte, så kommer de løpende til deg og så begynner å skyte. Ønsker at en hadde bedre kontroll over de.

 

 

Man kan gi orde om cover på pc-versjonen.

Lenke til kommentar
På min å. Må jeg virkelig kjøpe et PhysX-kort eller? :roll: Synes grafikken var helt OK, liker faktisk SOURCE bedre. Når kan de begynne å optimalisere spill skikkelig?!

Jeg tror og håper de har lagt inn skalerbarhet mht til PhysX. Det ligger tross alt demo ute med og uten kortet og detaljrikdommen er totalt forskjellig.

6003102[/snapback]

 

Aha, ser frem til man får kjøpt PhysX separat, så CPU'en min kan hvile litt i spill. Cellfactor ser jo helt vilt ut! :D

Lenke til kommentar
Ja, det var særs ressurskrevende greier dette,selv på min maskinvare ;)

6001115[/snapback]

 

På min å. Må jeg virkelig kjøpe et PhysX-kort eller? :roll: Synes grafikken var helt OK, liker faktisk SOURCE bedre. Når kan de begynne å optimalisere spill skikkelig?!

6001197[/snapback]

Ikke fornøyd med hastigheten jeg heller selv om jeg har et physX kort...

 

Edit: Skal teste litt mer.

Endret av Shell
Lenke til kommentar

Syntes spillet gikk ganske smooth jeg !

p42.8 @ 3.57Ghz, 2Gb ddr 500 og x800xtpe.

 

Kjørte alt jeg kunne på max ingame, med unntak av oppløsning og aa seff. (1280x960, 4xaa). Merksnodig kunne jeg bare velge medium på texturesize :S (ikke noe high valg)

 

Hadde rundt 40+fps stabilt.

Lenke til kommentar

Du kan prøve dette:

C:\Program Files\Ubisoft\Demo\Ghost Recon Advanced Warfighter Demo\Data\settings

 

When you get to settings right click the XML doc. then open it with notepad, change eveything from MED to high and false to true...etc.If you want a higher rez but it isnt listed go to the top of the page and change the resolution that is already in the file to whatever you want and it will force it.Good luck and have a nice day :D.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg testa spillet istad, var ganske rått. Men jeg syntes det var vanskelig å kontrollere soldatene mine. Fikk gikk dem kommando, men når kulene flyr, så rekker man ikek å gi noe kommando, hehe. De burde ha tenkt litt mer selv, når jeg blur skutt bør de komme løpende med assistanse. Men rent grafikkmessig likte jeg spillet. Spilte med alt på maks og det så flott ut.

5999722[/snapback]

 

 

Vel.. oki 360 versjonen har desverre bedre grafikk på byenes arkitektur ( i hvertfall ser det bedre ut, (det er ikke mer krevende tvert om , pc verjonen krever mye mer av maskinen enn 360 sin, men uansett ja det ser bedre ut på 360

 

klarheten osv er bedre på pcen men har du peil er den ikke like realistisk lagt opp, denne pc versjonen er klart bedre multiplayer men singel er 360 best, fordi fps skl hvere 1 persjon med synlig våpen, og fps spill er best med mus tastatur, eier pc multiplay, ta en titt på 360 BF2 moder combat, den knuser alt i grafikk til nå (men her også krever det mye mindre enn bf2 på pc ; men ser også her bedre ut ( en slags jukse sak som funker faktisk veldig bra, ( håper de snart bare laher det likt til pc siden de spilla hadde gått super lett på min pc,!! :tease: nb Broblemet er at det ikke er samme folk som lager samme spill/

ang texturene: De er forskjellig typer texturer som er blandet rundt i samme miljø, detter litt bad programmering og noen av texturene er for dårlig. hoved veiene med hvite vei skiller på er de eneste som har samme text som 360 sine, (tror jeg) mener jeg) Dere for sende mail til EA kaskje de lager bf2 modern combat til pc , da hadde alle blitt my gladere med sammenlingne pcene sine mot 360. samme spill fra samme folk er tingen! spes fra EA

 

fps avarge 90 fps alt på fult & alt på max i winxp 1440.900 oppløsning(16:9. sysyem xfx 7900 700/1800 sli x 2 kort, Amd 3800 64 bit x2 (snart fx 60 ) 2 g RAM 10.000 rpm HD

Endret av MrBEFjeld
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...