Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har planer om aa hoevle over Linn Christin i soevne naar jeg kommer hjem, men ikke si det til henne, og spesielt ikke til typen

6185920[/snapback]

HAHA :!:

Du skal være bra dårlig om du klarer å høvle over meg i søvne ;)

:tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herr Brun, kan du ikke høvle over ei forumjente snart? Du maser jo ikke om annet enn tøser, :love: og om hvor mye du vil se kroppene deres pryde skjermen din.

6185913[/snapback]

høm når det er snakk om forumtøs , hvor er toneio ( eller hvordan det nå skrives :p )

Skrevet
Herr Brun, kan du ikke høvle over ei forumjente snart? Du maser jo ikke om annet enn tøser, :love: og om hvor mye du vil se kroppene deres pryde skjermen din.

6185913[/snapback]

høm når det er snakk om forumtøs , hvor er toneio ( eller hvordan det nå skrives :p )

6185964[/snapback]

Hun er ikke aktiv lengre. Gikk lei av at folk kalte henne billig, toes (negativt, ikke kosetoes :p) etc. :(

Skrevet
Jeg har planer om aa hoevle over Linn Christin i soevne naar jeg kommer hjem, men ikke si det til henne, og spesielt ikke til typen

6185920[/snapback]

6185959[/snapback]

Bah. Jeg starter i soevne. Naar du merker noe saa er det for sent, da trygler du bare om mer. :wee:

Skrevet
Det var ment som en homsevits, dog en dårlig en, emn jeg fikk bare det der bildet i hodet mitt av en eller annen grunn hehe..

MMmmmmm...

6186013[/snapback]

Syntes du tidig jeg. ;)

Skrevet

Bah. Jeg starter i soevne. Naar du merker noe saa er det for sent, da trygler du bare om mer. :wee:

6186012[/snapback]

Du har virkelig forstått hvordan vi jenter fungerer. Farlig farlig :!:

Skrevet

6185920[/snapback]

6185959[/snapback]

Lukter jeg veddemål :whistle:

::..::..::..::..::..::..::..::..::..::..

Noen som har noen gode filmforslag?

Skrevet
Hun er ikke aktiv lengre. Gikk lei av at folk kalte henne billig, toes (negativt, ikke kosetoes :p) etc. :(

6186005[/snapback]

Men hun er alltid på msn. alltid

6186023[/snapback]

Kjipt hun valgte å ikke henge mer har bare fordi det finnes et par umodne tullinger her da. Ta vare på de jentene som er her syntes no eg. ;)

Skrevet

6185913[/snapback]

6185964[/snapback]

6186005[/snapback]

oki da fårståelig da

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...