TeggY Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du skulle gått bort å sagt: Hvorfor bruke dildo når du kan få the real thing her? 6184081[/snapback] Sier han på 15 år som ikke er gammel nok til "the real thing" engang 6184086[/snapback] 16 ja, mohaha in ur face. edit: damn, fødselsdato står i profilen 6184102[/snapback] Hahaah. Burn? Nei, men dusj på meg
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jammen har ikke mamma et lite selskap med to venniner i dag også. Blir så mye styr av sånt. Jajaj, får ha en jentekveld selv, og la mamma/hushjelpen fikse det som må til!
Shikaru Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du kan da ikke ha "jentekveld" Trudde da du var gutt. Nesten ihvertfall.
Mato Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du skulle gått bort å sagt: Hvorfor bruke dildo når du kan få the real thing her? 6184081[/snapback] vell får vel virke som er sikklig kar og si at di var for unge for meg og så har jeg faktisk dame
Mato Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du kan da ikke ha "jentekveld"Trudde da du var gutt. Nesten ihvertfall. 6184216[/snapback] JoachimR , gutt ? øøø ja det er jo bare akkurat
Zappza Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Bruker Windows Update skjulte nettresursser? Nettet er faen så treigt, men usage ligger på 40%
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du kan da ikke ha "jentekveld"Trudde da du var gutt. Nesten ihvertfall. 6184216[/snapback] Såklart skal jeg ha en liten jentekveld. Definitivt.
Shikaru Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du kan da ikke ha "jentekveld"Trudde da du var gutt. Nesten ihvertfall. 6184216[/snapback] Såklart skal jeg ha en liten jentekveld. Definitivt. 6184233[/snapback] Om det er bare noe du sier, for at du egentlig skal klå litt på damene, så forstår jeg hvorfor. Om ikke...
Ø.B. Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ostepølseeeeer. Brb mmmmmmmmmmmmm. Snart ferdige *Dævve som et tusenbein på fylla*
Mato Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Botten Anna by Basshunter Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! Endret 26. mai 2006 av FtZ-
themanfrom Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Botten Annaby Basshunter Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! 6184264[/snapback] Stikk av ditt troll.
Mato Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 hømm sløvt her i dag , tror jeg dykker inn i noe annet hvist det kun er eg som uber tuppa på og sitte og skravel piss
Mato Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Da var det pizza på meg<3 Later guys and girls 6184367[/snapback] ja bare stikk du
Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Da var cdon.no kontoen sperret pga inkasso 6184409[/snapback] Capwnd
xD^^ Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ah, sovnet med en gang jeg kom hjem, våknet til middag. Så måtte jeg gå med søpla og klippe gresset. Det resulterte i at jeg sitter her og chillern med Pepsi. <3
brd Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 klokka nærmer seg 19:00 O.o 6184434[/snapback] Dagsrevyen
Anbefalte innlegg