Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Broren min er russ i år.. Hehe, jeg og noen venner har pønsket ut noen geniale planer hvis de prøver å sprute oss ned med piss fra vanngeværer o.l

Endret av Zeromac
Skrevet

Mohaha..

Gikk inn på datarommet, også kom det en klasse førstiser bak. Læreren sa hvilket rom de skulle på og han ene utbrøt: "Må vi inn på det rommet der all russen går inn? "

Skrevet
Mohaha..

Gikk inn på datarommet, også kom det en klasse førstiser bak. Læreren sa hvilket rom de skulle på og han ene utbrøt: "Må vi inn på det rommet der all russen går inn? "

6002996[/snapback]

Patetisk at russen oppfører seg som dritt mot medelever bare fordi de har røde eller blå bukser på seg.

Skrevet
Patetisk at russen oppfører seg som dritt mot medelever bare fordi de har røde eller blå bukser på seg.

6003063[/snapback]

Jeg har alltid enten svart eller blå bukse på meg. Betyr det at jeg kan oppføre meg dritt mot folk når jeg har på meg blå bukse? :D

Skrevet

Greia er at vi ikke har rørt et eneste menneske. Ikke sprutet noe vann eller noe som helst. Verste vi har gjort er ulovlige russetuter.

Derfor er det komisk at de ikke tør være på samme datarom til oss, hvem ville vært dum nok til å sprute vann der uansett?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Russ er tøft. *savne*

Skrevet

Da da! Har nettopp hatt matematikkprøve! Synes faktisk det gikk ganske greit, ettersom jeg er helt elendig i matte!

Og Rikets Røst i går glemte jeg faktisk. Må kjøpe meg tilgang til.. Ja, WEB TV.

Skrevet
Ingenting som er mer patetisk enn russ som har på seg russeklærne før natt til 1.Mai uansett...

6003097[/snapback]

Må vel si meg enig i det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...