Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morgen.

Har akkurat kommet meg gjennom en noe traumatisk helg som begynte med tyveri i bilen natt til lørdag.

Stjålet ble alle cd'ene mine (63 stykker, alle originale) og cd-spilleren.

Fått vite at egenandelen blir på 4000 kroner.

Herlig.

6152609[/snapback]

Det er skikkelig kjedelig. Har du mulighet til å finne ut hvem som gjorde det?

Skrevet
Morgen.

Har akkurat kommet meg gjennom en noe traumatisk helg som begynte med tyveri i bilen natt til lørdag.

Herlig.

6152609[/snapback]

6152665[/snapback]

Nope. Sov hos damen. Kom ut og skulle kjøre hjem og la merke til knust bakrute. Ingen naboer hadde sett noenting.

I tillegg til å allerede slite økonomisk (egen innsats kalt sløseri) kommer det her nå. Hakke råd!

Skrevet

Syns det egentlig er litt dumt at man må betale egenandel til forsikringsselskapet når det ikke på noen måte er ens egen feil.

Altså, jeg f.eks parkerte på samme sted som jeg har parkert mange ganger før og låste, som vanlig, alle dører.. Hvorfor må jeg betale 4000 kroner for at noen ville knuse ruta mi og ta tinga mine?

Skrevet
Morgen.

Herlig.

6152609[/snapback]

6152665[/snapback]

Nope. Sov hos damen. Kom ut og skulle kjøre hjem og la merke til knust bakrute. Ingen naboer hadde sett noenting.

I tillegg til å allerede slite økonomisk (egen innsats kalt sløseri) kommer det her nå. Hakke råd!

6152671[/snapback]

Test tannlegen 3 ganger på en månede, først sjekk, hull på begge sider. først ene sida, så den andre.

Det er ikke hva man kaller priceless

Skrevet
Syns det egentlig er litt dumt at man må betale egenandel til forsikringsselskapet når det ikke på noen måte er ens egen feil.

Altså, jeg f.eks parkerte på samme sted som jeg har parkert mange ganger før og låste, som vanlig, alle dører.. Hvorfor må jeg betale 4000 kroner for at noen ville knuse ruta mi og ta tinga mine?

6152699[/snapback]

Hva faen? Er det ikke det forsikringen er til? Å hindre at man må betale i store dommer?

Forsikring = Avtale med forsikrings selskap som gjør at man betaler et fast beløp i året for å slippe å betale noe hvis noe skjer :)

Skrevet
Hva faen? Er det ikke det forsikringen er til? Å hindre at man må betale i store dommer?

Forsikring = Avtale med forsikrings selskap som gjør at man betaler et fast beløp i året for å slippe å betale noe hvis noe skjer :)

6152706[/snapback]

Jeg tror det er en viss frihet. Enten betaler man dyr forsikring og har liten egenandel, eller så har man billig forsikring med høy egenandel.

Ikke helt sikker her, ettersom jeg stadig dekkes av mamma og pappas forsikring.

Skrevet
Ikke helt sikker her, ettersom jeg stadig dekkes av mamma og pappas forsikring.

6152722[/snapback]

Jeg og :)

Selv med aldri så mye bonus fra mor blir ting altså så dyrt..

Skrevet
Hah! Gikk akkurat forbi et klasserom der døren stod åpen, og hørte læreren sa:

"Hvis jeg sovner, må dere vekke meg."  :!:

6152641[/snapback]

Og så stakk du rett in på pc rommet får å meddele det ? :thumbup:

Skrevet
Hah! Gikk akkurat forbi et klasserom der døren stod åpen, og hørte læreren sa:

"Hvis jeg sovner, må dere vekke meg."  :!:

6152641[/snapback]

Og så stakk du rett in på pc rommet får å meddele det ? :thumbup:

6152767[/snapback]

Vel, jeg går på IKT, så vi har egne PC'er i klasserommet. ;)

Skrevet
Årh. Holder på å dø av sult. Gadd ikke spise frokost i dag. Tørt brød FTW!

6152805[/snapback]

Spiste ikke frokost jeg heller. Har 10 minutter på å dusje å komme ut døra for å rekke bussen. Dessuten kjøpte jeg røyk isteden for mat. Prioritering FTW!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...