Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
bodde i Alta noen år imens jeg gikk i barnehagen.

komsafjellet har jeg vert på :woot:

7261523[/snapback]

lol. Jeg og. Jeg gikk i barnehagen og småskolen i roten av komsa fjellet og bodde ned bakken i noen grønne (?) rekkehus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvordan legger jeg til bilder jeg har på pc'en??

trur det er grønne eller blåe ved siden av de røde..

Endret av thaLapp
Skrevet

Da var varmpepumpen montert, what a refreshment.

Carbon er helt for jævlig bra, jeg elsker det bokstavelig talt, noe så bra. :ph34r:

Skrevet

Jeg så akkurat Spiderman 3 traileren som kom igår. Fikk en liten orgasme jeg bare av å se litt på den.

Filmen kostert 250-300 mill å mekke sammen. Helt sykt mye penger.

Her er den i værtfall

http://www.ifilm.com/presents/spiderman3

Den viser veldig mye av handlinga, så ikke klikk hvis du ikke vil få det spoila. Alt er glemt når du sitter i kinosetet og hopper av glede uansett.

Skrevet
det er ved siden av komsafjellet.

7261628[/snapback]

Usikker på hvor jeg bodde siden jeg ikke har vært der på 15 år.

Tror det var i et av rekkehusenehusene øverst på kartet i samme boligfelt som der du bodde.

Skrevet

oki daså, husker ikke så mye av alta jeg heller, har vert noen ganger etter jeg har flyttet så jeg husker hvor det er;P *gleder* meg til spiderman3 husker spiderman bladet (og figuren) hvor han blir sånn svart av Noe..

Skrevet
Jeg så akkurat Spiderman 3 traileren som kom igår. Fikk en liten orgasme jeg bare av å se litt på den.

Filmen kostert 250-300 mill å mekke sammen. Helt sykt mye penger.

Her er den i værtfall

http://www.ifilm.com/presents/spiderman3

Den viser veldig mye av handlinga, så ikke klikk hvis du ikke vil få det spoila. Alt er glemt når du sitter i kinosetet og hopper av glede uansett.

7261629[/snapback]

TRor faktisk jeg ska orke dra meg på kino og se den :wee:

Skrevet

Jeg er temmelig sulten nå. Enten går jeg ut å røyker før jeg legger meg, eller så hører jeg ferdig chemical-albumet og spiser lasanje. :hmm: Usikker her.

Skrevet
Jeg er temmelig sulten nå. Enten går jeg ut å røyker før jeg legger meg, eller så hører jeg ferdig chemical-albumet og spiser lasanje. :hmm: Usikker her.

7261698[/snapback]

Stump røyken - Gå å spis!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...