Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 & k9z jeg har fri i morra jeg...hehe, så biltur til bergen ftw

7255001[/snapback]

Bergen? Jeg bur en halvtime utenfor Bergen cirka. Osøyro. :cool:

Hva tid i morgen skal du til Bergen da?

7255055[/snapback]

Skal vel kjøre i ca halv 11 tia, så regner vi halvannen time til Bergen...Så skal en kopis levere markøren sin inn til reprasjon, og jeg skal shoppe litt.. Så hjem igjen

:yes:

Lenke til kommentar

Hopp og hei, SO5 :D

Smurfen dere elsker aa hate er naa tilbake fra nok en dag ute i Praha...

 

Dagen begynte med en tur opp til slottet, som pappa mente at var best om vi gikk opp de gamle trappene.

Da vi var komt til tops, gikk vi rundt og tok bilder, foer vi fant en fin katedral vi gikk inn i.

Etter aa ha betalt litt ekstra, fikk vi gaa rundt der.

Det var veldig fint, og vi var nede i den kongelige krypten, hvor Rudolf II av Österrike-Ungarn og Karl IV var begravd, samt en tur oppe i spiret.

287 trappetrinn type vindeltrapp...

 

Dizzy... :p

Men var fin utsikt der oppe da.

Etter aa ha knipset bilder der oppe, gikk vi ned og tok noen flere i katedralen.

Saa dro vi paa et leketöysmuseum som var virkelig underbart, för vi dro paa Barbiemuseum i samme bygg.

Interessant :p

 

Saa var det paa tide aa faa i seg noe mat, saa vi dro innom en pizza-restaurant og aat litt.

Greit nok det.

 

Paa vei tilbake til hotellet, stakk vi innom en CD-sjappe og handla litt för vi kom oss opp paa rommet.

Der sov vi 1,5 time för vi stakk ut igjen.

Denne gangen paa guidet tur med en meget söt, ung tsjekkisk jente ved navn Eva.

Det var bare meg, henne og pappa, og det var greit nok.

Vi fikk en rundtur i gamlebyen, Staré Mesto.

Det endte ved Karlsbroen, etter aa ha hört mange legender og faatt en anbefaling om aa dra rundt i gamlebyen rundt midnatt, for aa se mange spökelser.

Skal bli interessant :D

 

Saa dro vi paa torturmuseet.

Nesten skremmende.

Og flere ganske vonde, för vi stakk og aat, dro paa café og endte paa samme jazzklubb som i gaar.

Geniale greier.

Saa dro vi tilbake til hotellet og her sitter jeg naa.

Skal ut paa nok en strippebar.

 

Kos :p

 

Ja, og kjöpte en flaske absinth.

70%.

Samt cannabis-vodka, en energidrikk med vitaminer og en som faar fart paa lillemann.

 

 

Ha en fortsatt fin aften...

Lenke til kommentar

Jo takk.

Gidder ikke aa poste blog, saa poster i SO5 i stedet.

Flere som leser da :p

 

Men da var det visst strippebule som sto for tur :p

Dere vet at jeg aldri klarer aa dra naar jeg sier jeg skal.

Naa staar pappa her og truer med aa ta penga og legge seg om jeg ikke kommer saa da maa jeg vel stikke.

 

Back in 1-2-10 timer :p

Lenke til kommentar

Hah!

Det ble ikke en time paa strippebula en gang :p

Men var litt moro da.

Hadde ikke foer kommet inn, foer en negerdame var all over me...

"Wanna shag? Want a blowjob? Free tabledance for you?"

Jeg takket pent nei og gikk videre.

Fikk gratis oel og greier.

Stilte meg opp og saa paa strippersken som spilte luftgitar til noe random dunk uten gitar i seg, og en ny dame kledd i bare undertoeyet kom bort til meg.

"Wanna go somewhere else? Shag? Blowjob? You and me only..."

Jeg takket igjen nei, men denne gikk ikke bort av det.

Hun maste videre, saa paa pappa som ogsaa ristet paa hodet og etter x antall "no thank you" og hoderistning gikk hu da endelig bort.

 

Saa sto vi der gjennom to 'strippersker' til og da den tredje kom paa, med silikon i massevis og danset uten aa ta av seg noen plagg, fordi hun ikke fikk den sangen hu ville ha, og en tredje kom bort til meg og proevde aa leie meg bort og ville ha meg med paa et rom aa suge meg, men igjen takket jeg nei, og hu lurte paa hvorfor, og foerst proevde jeg aa forklare henne at jeg ikke ville miste jomfrudommen til ei fin jente paa en cabaret, men da hun ikke forsto det, sa jeg at jeg hadde brukt alle penga mine paa oel og bare var der for aa se i kveld, og lovte henne visst aa komme tilbake i morgen :p

As if.

 

Det var for bordellaktig for min del.

Likte mye bedre den vi var paa i gaar.

Den hadde en dverg, og de strippet helt ned, ikke bare avdekte puppene og gikk av.

 

Saa naa sitter jeg her og lurer paa om jeg skal gaa opp aa se film eller sitte her til jeg sovner :p

 

Moro at jeg fikk 3 forespoersler mens pappa ikke fikk en eneste :p

Lenke til kommentar
Det er så jævlig teit å whine over ting når man ikke kan si hva det er, da kan man heller holde kjeft. nobody cares!

7254992[/snapback]

Åh, hold nå kjeft! Man trenger faktisk utløp for sine ting, og trenger ikke si hva det er til alle og enhver. Det er naivt å stole på noen man ikke kjenner, så hvorfor skal du ha dem til å legge ut om alt om de ikke vil?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...