Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håper du ikke sikter til at jeg whina litt om rettskrivinga til Fox, b-real. My apologies for dat. :p

Kan du ikke få Orresnei til å invitere deg på en weekend, da? Eller ta deg jobb hos amobil, de tilbød seg å dekke reiseutgiftene for meg i arbeidsuka, men jeg takka nei framfor 8 timer tog daglig. :p

Endret av Hippie-Erlend
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wtf er vs, karlsn? Spilling er slitsomt i lengden. Pleier å være ganske rud på tommelen etter en god runde SSBM. :)

Deilig å være nerdete, dude.

7213655[/snapback]

SSBM er kos men har ikke spilt med noen som er omtrent like gode som meg så da er det ikke så gøy :(

Skrevet
"litt" ? Det der heter ikke "litt". Så mye som du har oppi der kunne jeg fint hatt i ei uke.

7213668[/snapback]

Man bruker litt når man mener en del, gjør man ikke? Det var forresten ikke så forferdelig mye. Kan ta bilde av hvor stor klatt med gelé det var, hvis ønskelig ... selv om jeg tviler. :p

Skrevet

Føler med deg, slasken. :(

Selv har jeg jo tvillingbroren min og en kompis som er sånn ca. på samme nivå som meg. Jeg gruser dem med Kirby, dog. :lala:

Vi får ta oss en runde når Brawl kommer på Wii. :)

Skrevet

Erlend han kan ikke straffe deg så lenge jeg gir i faen i det? Om jeg griner og løper til B-real, da er det helt noe annet

Skrevet
Man bruker litt når man mener en del, gjør man ikke? Det var forresten ikke så forferdelig mye. Kan ta bilde av hvor stor klatt med gelé det var, hvis ønskelig ... selv om jeg tviler. :p

7213681[/snapback]

Det skulle virkelig ikke være nødvendig :)

Skrevet
Så bra at du er en grei kar, da, Fox. :p

Forresten, faren min var inne med pekefingeren på avataren din og så sur ut i stad. :!:

7213702[/snapback]

gjør som broren din :) Bruk adblock

Skrevet
Føler med deg, slasken. :(

Selv har jeg jo tvillingbroren min og en kompis som er sånn ca. på samme nivå som meg. Jeg gruser dem med Kirby, dog. :lala:

Vi får ta oss en runde når Brawl kommer på Wii. :)

7213682[/snapback]

Kirby er sjef, :love: Kirby :love:

Skrevet
Så bra at du er en grei kar, da, Fox. :p

Forresten, faren min var inne med pekefingeren på avataren din og så sur ut i stad. :!:

7213702[/snapback]

gjør som broren din :) Bruk adblock

7213713[/snapback]

Nei takk, synes den er litt hot, jeg. ;)

Tar meg ikke så nær av bilder, så lenge de ikke inneholder verre ting enn en naken mannerompe. :p

Skrevet
I grunn ikke, nei, bare du ikke tror jeg er en av disse fjortisguttene som bruker en boks om dagen.

7213709[/snapback]

Nei, en halv burde vel holde :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...