Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
29 brukere: TeggY, Herr Brun, Fox, Aalton, Marley, Skrollan, Knut_, Daniel, AndyF, Hylo, Anira, Solid, Sneakerholic, clvn, -Luffe, ;P, bazukh, Stones_, mushi, Wh00t, Frichassé, MadLars, awake, SteffyBoy, flodhest, Vero_NiCa, Robbiedeluxe, Axes, Overdox

DAMN! Lenge er det siden vi var så mange?

7150419[/snapback]

vi var 33 i stad :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg har forstått riktig, steffyboy og rome kranglet dermed førte det at de sendte ut bilder av hverandre til andre i SO5.. så hva?

Skrevet
Greit, denne saken er lagt død. Var bare jeg og Stefan som tullet litt men så ble alt bare teit.

Du overreagerte og drepte moroa. Partypooper! Du har ikke vært lenge nok i SO. Du må bli mer tykkhudet.q

Skrevet
Greit, denne saken er lagt død. Var bare jeg og Stefan som tullet litt men så ble alt bare teit.

7150384[/snapback]

Vi fikk publikum. Kanskje vi skal ha et sceneshow eller noe?

7150456[/snapback]

Får man ha med popcorn og øl inn i salen?

Skrevet
Du overreagerte og drepte moroa. Partypooper! Du har ikke vært lenge nok i SO. Du må bli mer tykkhudet.q

7150455[/snapback]

Hva med å skaffe seg litt humor?

Skrevet (endret)
ja :)

Lurer på hva flodhest skriver. det tar så lang tid.

7150430[/snapback]

Skulle skrive noe hyggelig noe, men ble av en eller annen grunn mer opptatt av emneoppgaven min i Behavioristiske læringsteorier :)

Endret av flodhest
Skrevet

7150455[/snapback]

Viktig regel når man ferdes på internett er å ikke ta seg nær av noe. Klarer man ikke det så er det bare å trykke på x'en i høyre hjørne. ;)

Skrevet

7150472[/snapback]

Jeg trodde du var seriøs, helt til jeg så steffys innlegg om nakenbilder i diverse innbokser.. Da begynte jeg å lure litt.

Skrevet

7150455[/snapback]

7150472[/snapback]

Hva med å akseptere at folks humor er forskjellig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...