Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Okei. What? Når ble jeg uenig?

7140669[/snapback]

Lille Axes skal alltid kverulere skal du ikke? Dikkedikk. *klemme kjakane*

7140691[/snapback]

My words exactly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, bare pass dere  :devil:

7140654[/snapback]

*Passe seg*

Skrevet
Okei. What? Når ble jeg uenig?

7140669[/snapback]

Lille Axes skal alltid kverulere skal du ikke? Dikkedikk. *klemme kjakane*

7140691[/snapback]

Hvem kverulerte istad?

Men nei, jeg vil bare ikka att dere skal ha for dere att jeg ikke syns Marley er en sjarmør, for det syns jeg. :)

Skrevet
Jeg ble akkuat ferdig med prison break og så begynte beverly hills og jeg mistet fjernkontrollen:)

Jeg har uflask idag! :(

7140713[/snapback]

:dremel:

Skrevet
:dremel:

7140733[/snapback]

Du er teit.

Må se beverly hills og hotel cæsar hver dag. Og dr.phil, men det begynner så tidlig, er faen ikke ofte jeg får sett det :( Ikke greit å være hjemme hver dag. Er sånn det blir da.

Skrevet (endret)
Men nei, jeg vil bare ikka att dere skal ha for dere att jeg ikke syns Marley er en sjarmør, for det syns jeg. :)

7140728[/snapback]

Det var hvertfall store ord.

Leif for faen.

Endret av Marley
Skrevet
Jeg føler meg lit oversett her jeg sturer på skolen og prøver å sippe litt om at jeg trolig ikke kan dra på fest hos Pjokk...også får jeg ikke trøst!

7139921[/snapback]

Trøst får du ikke, men brennevin får du hvis du kommer! :p

Skrevet

Jeg klarer å lukte at jeg ikke har den beste kropsoduren. Tror jeg skal dusje snart. :wee: Er den værste trimmen å gå tur med en saluki. Faen å rask og sterk hund.

Skrevet
Jeg klarer å lukte at jeg ikke har den beste kropsoduren. Tror jeg skal dusje snart. :wee: Er den værste trimmen å gå tur med en saluki. Faen å rask og sterk hund.

7140820[/snapback]

Nice :hmm:

____

Malcom i Midten/Saving private Ryan :hmm:

Skrevet

Jeg skulle liksom oppdatere pimp my pussy, men så har jeg ikke skjøteledning (dvs. strøm) på pc nr en, og ikke tastatur og mus på pc nr to som har driveren til mobilen lagt inn. Verden er ond, og jeg er lat.

Skrevet

Åuh, engelsk vikaren er kjempekul! Det var faktisk gøy i engelsktimen i dag! Noe ikke en eneste time på vgs har vært hittil, så det var kos. Bra vi skal ha han en stund.

skjer her? :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...