Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete i satan. :hrm:

Fant ut at jeg hadde 290 kroner å leve for denne uken, så jeg måtte overføre 300 fra sikkerhetspengene mine. :hrm: Helvetes dyre alkohol og røyk. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mushi mener sandefjord :) er dårlig kjent i vestfold.. Kan lite om Porsgrunn, Tønsberg, Tjøme, Larvik og Sandefjord.. Har en gang spist kebab i kebabsjappa ved Sandefjordstasjon, det var digggodt!! men alle venner sa at jeg var spenngærn for sjappa er skitten.. er det sant?

Skrevet
Blir bare sittende å være nervøs fram til kl 2000 jo... Det suger :(

7124427[/snapback]

Hva skjer da?

7124435[/snapback]

Seriefinale, RBK - Brann :dribble:

10 - 0 tell Rosenborg :D

Skrevet
mushi mener sandefjord :)  er dårlig kjent i vestfold.. Kan lite om Porsgrunn, Tønsberg, Tjøme, Larvik og Sandefjord.. Har en gang spist kebab i kebabsjappa ved Sandefjordstasjon, det var digggodt!! men alle venner sa at jeg var spenngærn for sjappa er skitten.. er det sant?

7124430[/snapback]

Porsgrunn ligger i telemark, men det er så.

Selv om jeg kommer fra vestfold betyr ikke det at jeg har spist bab på alle lugubre steder i fylket mitt :hrm:

(baben ved sandefjord-stasjon er helt ok)

Den beste baben i vestfold fåes i horten på tonitas, som desverre brant ned i forrige uke :cry:

Skrevet (endret)
Blir bare sittende å være nervøs fram til kl 2000 jo... Det suger :(

7124427[/snapback]

Hva skjer da?

7124435[/snapback]

Rbk-brann vel. :)

Edit: Litt sen.

Endret av TeggY
Skrevet
bab=kebab? skriv kebab! med KE!

7124521[/snapback]

BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB!

- ke!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...