Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zeromac se på avataren min! :devil:

jeg har kule venner ja, ingen kom.. kun 1 da.. ingen svarer når jeg ringer dem...

7124171[/snapback]

Vi er jo alltid her for deg :)

Skrevet
genialt newt32 :) Alle starter jo et Sted :)

Ja, jeg hadde ikke lest reglene eller noe. Bare postet noe 'Søppel' som det het den gang... Trodde ikke trådene trengte en mening :p

Skrevet

bra at jeg har flere venner, slik jeg kan velge og vrake.. Skal besøke en kompis, gjett om vi skal se på dvd og ete pizza (peppes pizza, og kompisen spanderer)

Skrevet
bra at jeg har flere venner, slik jeg kan velge og vrake.. Skal besøke en kompis, gjett om vi skal se på dvd og ete pizza (peppes pizza, og kompisen spanderer)

7124199[/snapback]

Jeg er misunnelig det hørtes veldig fristende ut- V

Skrevet

din første warn?

min er

"Ja jeg mener new_yes.gif I Usa og andre land finnes det "chinatown" Italiantown" osv... Hvorfor kan Grønnland i Oslo ikke hete "Pakkistown"? thumbup.gif
Skrevet (endret)
din første warn?

min er

"Ja jeg mener new_yes.gif I Usa og andre land finnes det "chinatown" Italiantown" osv... Hvorfor kan Grønnland i Oslo ikke hete "Pakkistown"? thumbup.gif

7124238[/snapback]

Min føreste ban: "Bruker sendes på feire en uke for tull og personhetsing i SO5" :p

Ligger på 30% warn atm.

Endret av DNA
Skrevet
Min føreste ban: "Bruker sendes på feire en uke for tull og personhetsing i SO5" :p

Ligger på 30% warn atm.

7124253[/snapback]

*host* den ferien var vel så og si min skyld.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...