Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men sex og kos er to forskjellige ting.

Sex ekke no stress, men det er ikke såå mange som er interessert i uforpliktende kos  :ermm:

7086276[/snapback]

ja det var det da :p tror jeg skal åpne en kose-tjeneste litt som rent-a-wreck (evt. Hertz eller Avis)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bah, faen altså.. hadde redigert på et bilde i kanskje 45 minutter i photoshop, og begynte å bli ganske fornøyd.. Så klarer jeg å åpne en .exe fil på skrivebordet, trykke febrilt cancel, og så tryner hele pcen =(

7086283[/snapback]

aah the wonders of modern technology! programmer er rasshøl, og spesielt "computer"-motstanderen i MarioKart til Supernintendo, der har du djevelen selv!

Skrevet
bah, faen altså.. hadde redigert på et bilde i kanskje 45 minutter i photoshop, og begynte å bli ganske fornøyd.. Så klarer jeg å åpne en .exe fil på skrivebordet, trykke febrilt cancel, og så tryner hele pcen =(

7086283[/snapback]

aah the wonders of modern technology! programmer er rasshøl, og spesielt "computer"-motstanderen i MarioKart til Supernintendo, der har du djevelen selv!

7086286[/snapback]

Eventuelt Devil-Jin (noen ganger) i Tekken 5... Det er vel bokstavligtalt djevelen selv :D

Skrevet
Men sex og kos er to forskjellige ting.

Sex ekke no stress, men det er ikke såå mange som er interessert i uforpliktende kos  :ermm:

7086276[/snapback]

ja det var det da :p tror jeg skal åpne en kose-tjeneste litt som rent-a-wreck (evt. Hertz eller Avis)

7086284[/snapback]

Høh, ja, du får gjørra det. :p

Skrevet
Eventuelt Devil-Jin (noen ganger) i Tekken 5... Det er vel bokstavligtalt djevelen selv :D

7086288[/snapback]

Det finnes VELDIG få ting som gjør meg sint, den ene er barne og dyremishandlere, den andre; Prinsessen i MarioKart på 150cc "flower"-cup

Skrevet

Ah, endelig ferdig med stilen jeg har i engelsk. Naa maa jeg bare la vertsmoren min rette den for meg, for saa fikse alle feilene, saa kan jeg endelig begynne aa pugge for testen jeg har i U.S History og English. Fun! :)

Skrevet
Ah, endelig ferdig med stilen jeg har i engelsk. Naa maa jeg bare la vertsmoren min rette den for meg, for saa fikse alle feilene, saa kan jeg endelig begynne aa pugge for testen jeg har i U.S History og English. Fun! :)

7086298[/snapback]

skolesystemet i usa er veldig forskjellig fra i norge :p flere jeg kjenner som har gått på skole i statene trivdes veldig med det, rart det ikke kan gjøres litt annerledes i sure norge :wee: jaja jeg skal gi sesong 10 av southpark et forsøk før jeg knuser snes konsollen min! nite folks

Skrevet (endret)

Ugh. Aua i lungen og bajs.

Lurer på om jeg sku lagt fra meg lappa og lagt meg. Batteri går snart ut, og det å finne ladern er gidd :p

Jeg vil at The L word ska bli ferdiig nåå.

Edit; Går det an å få krampe i lungene? O.o

Natti, Sneakerholic :)

Endret av bazukh
Skrevet
skolesystemet i usa er veldig forskjellig fra i norge :p flere jeg kjenner som har gått på skole i statene trivdes veldig med det, rart det ikke kan gjøres litt annerledes i sure norge :wee:

7086305[/snapback]

Jeg liker det ikke saa veldig mye i alle fall.

Skrevet

Fan for et brød. Blah..tørreste jævla driten jeg har smakt. Blah...

Jeg må seriøst få ordnet meg en komfyr snart..dette går ikke lengre.

Skrevet
Opp og stå. snart ut på Bastøyferja. :wee:

7086344[/snapback]

haha, skole alt nå?

Tror jeg snart stikker på Esso og kjøper meg pølse!

Skrevet

Herregud, naa er jeg saa skisjuk. Fikk nesten ikke staatt paa ski i fjor pga en brent fot og et knekt kragebein, og North Dakota inneholder ikke akkurat mange slalombakker. Skal kanskje til Big Sky en gang i vinter da. :D

Skrevet
Hylol! Jeg er våken enda. Jeg er så kul at jeg døgner i natt :w00t:

7086359[/snapback]

Jeg våkna 04:45. :)

7086361[/snapback]

våkna 10.00 igår.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...