Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det ble sikkert rent iallefall, lurer på om vaflene smaker zalo...

7086201[/snapback]

Neida ;) Jeg er så flink til å skylle elektronikken godt etter jeg har vaska den med zalo.

Gud jeg var blond.

Skrevet
alle trenger "blonde moments" en gang iblant, jeg bestilte meg flyreise til skotland på datoen jeg har midtsemesterprøve :p

7086206[/snapback]

jeg trenger dem ikke. Blir dyrt detta hvis det fortsetter :hrm:

Du trenger ikke tilfeldigvis en katt eller to? Blir snart spist ut av huset.

Skrevet

hadde elsket å ha en katt, men den skulle hatt et ganske bra overlevelsesinstinkt for å overleve i denne kåken! hvis den greier seg alene i sommerferien og juleferien så sier jeg JA! :wee: har bare frossenpizza, håper den kan tilbrede dem!

Skrevet (endret)

Jeg har et tre jeg nesten har greid å ta livet av. Den får ikke vann og står oppå microen. Sikkert smart :wee:

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Det tok litt tid, but here it is ;)

Bilde2.jpg

Bilde3.jpg

Cola og røyk er must :p

Fikk nemlig ikke overført fra tlf, så måtte installere webcam igjen, og det tok tiiid :hrm:

(også hadde det jo blitt så mye bedre kvalitet om tlftingen hadde funka)

Endret av bazukh
Skrevet
bestemt deg for å døgne enda eller? har helt syke søvnproblemer for tida, eneste "positive" med det er at jeg får sett mange serier! *gah*

7086222[/snapback]

typen har mast på meg om at ejg må komme å sove, men sitter nok oppe. Har 40 gr tobakk og 3 liter cola. Blir en spennende time hos psyk i mårra ja :p

Skrevet
yay mushi! Jeg har en grønn plante jeg har tatt hånd om i 1 år nå, og den lever :D

7086220[/snapback]

sjekka om den er plastikkete?

7086225[/snapback]

Den smakte ikke plastik ihvertfall.. :ph34r:

-----------

bazukh: Yeah, jeg visste du ville komme med bilder =D Fin laptop!

Skrevet
Kanke være noe dårligere jeg :p Lurer på om det er en sammenheng mellom laptoper, sigging og alternativ døgnrytme...

7086233[/snapback]

Vi er utskudda :ph34r:

Er det bare ejg som røyker rullings? :hmm: Er ikke så mange som foretrekker det egentlig. De er redd for å bli harry tror jeg.

Ja, jeg er harry. :D

Skrevet

flinke Sneakerholic!

Tja, jeg har laptop, men når jeg er hjemme sitter man der det er størst skjerm =) Og jeg røyker ikke! :D weee! Og jeg skriver masse rart, som egentlig er helt poengløst! :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...