Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaja, matteprøven i dag gikk til helvete. :)

Ned og høre på jobb om en times tid siden sjefen ikke var der akkurat nå. Typisk det.

6983456[/snapback]

Vi og hadde matteprøve. Brannalarmen gikk :love:

Skrevet

Haha, hadde det bare skjedd på den skolen jeg går på. Neida, hittil har det gått greit på de to prøvene jeg har ahtt. Har fått fem på begge. Ikke dårlig!

Skrevet

Skal få igjen en naturfag-prøve i de nærmeste dagene, om kapittelet Sex og samliv(nå er jeg en ekspert :tease: ), og en Samfunn/krl/norsk-rar prøve.

_______

Ingenting som litt AC/DC når en er daff :love:

Skrevet

Det kan i hvertfall ikke vært en planlagt øvelse. Det ville aldri skjedd at man lar slikt gå utover en prøve. Må nok ha vært noen som trykket på brannalarmen.

Skrevet
Vi og hadde matteprøve. Brannalarmen gikk :love:

Odds for det da. Nesten så jeg ikke tror på deg...

6983663[/snapback]

:ohmy:

Litt genialt, da :p Mot slutten, noen starter å bli ferdige(meg inkludert, heldigvis), også må vi gå fangemarsjen fordi noen hadde brent noe på heimkunnskapen så alarmen gikk. Har bilder av brannbilene som kom, hvis du ikke tror :tease:

Skrevet
Skal få igjen en naturfag-prøve i de nærmeste dagene, om kapittelet Sex og samliv(nå er jeg en ekspert :tease: ), og en Samfunn/krl/norsk-rar prøve.

Sex & Samliv er easy da.. Eller seksualitet hører vel mer hjemme i Naturfag. Mens samlig er samf.lære.

Skrevet (endret)
kom med bilder. :wee:

6983684[/snapback]

Ok. Mobilbilder, ikke spesi god kvalitet da:

EDIT- Vi har fine brannbiler :fun:

Endret av Edge
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...