Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
blodpropp i en alder av tredve?

6969760[/snapback]

Han har jo alltid være overvektig da. Eller "bamsete". Værtfall som jeg husker. Stresser du litt i tillegg og spiser mye bacon kommer proppen fort :)

Pjokk: ja jeg veit det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pjokk: ja jeg veit det.

6969770[/snapback]

Da er jeg enda gladere for å være singel. Hvis ikke partneren kan gjøre noen nytte for seg er det like greit å slippe å dele plassen i senga med noen :whistle:

Skrevet
Da er jeg enda gladere for å være singel. Hvis ikke partneren kan gjøre noen nytte for seg er det like greit å slippe å dele plassen i senga med noen :whistle:

6969785[/snapback]

Er ikke mange dagene siden han sykla i regnet for å kjøpe cola til meg da :innocent:

Skrevet
Er ikke mange dagene siden han sykla i regnet for å kjøpe cola til meg da  :innocent:

6969794[/snapback]

Så det vil si det er begrensninger på hvor mange ganger man trenger å være snill pr uke. Det var jo egentlig greit å vite, da går det an å bruke snillheten på mandag, også kan jeg være drittsekk resten av uka :evil:

Skrevet (endret)
Men jeg vinner 5,8 mill. i Lotto ikveld. Så vi får ta en heidundrande fest til uka! :wee:

6969707[/snapback]

Grattiz a! :wee:

Noen som vil spille CS Source?

Serveren er nede

Starter kanskje server etterpå.

Endret av ;P
Skrevet
Det var jo egentlig greit å vite, da går det an å bruke snillheten på mandag, også kan jeg være drittsekk resten av uka :evil:

6969805[/snapback]

Jeg er drittsekk hver dag jeg :ermm:

Skrevet
Snart. :)

Åssen bil?

6969742[/snapback]

Lappen før 19 oktober?

Nissan ettellerannetnoenognitti...

6969762[/snapback]

Tviler på det gitt. Men siden det bare er en gammel Nissan, så nøyer jeg meg med min Saab 900S som jeg får etter høstferien.

Skrevet
Tviler på det gitt. Men siden det bare er en gammel Nissan, så nøyer jeg meg med min Saab 900S som jeg får etter høstferien.

6969831[/snapback]

Trengte sjåfør for gjengen til HW-møte i Oslo... Og ikke kødd med bilen min, den starter! :ph34r:

Skrevet

6969831[/snapback]

Trengte sjåfør for gjengen til HW-møte i Oslo... Og ikke kødd med bilen min, den starter! :ph34r:

6969840[/snapback]

HAHAHAH! Ikke faen om jeg skal være sjåfør på treffet. Jeg skal drikke jeg. :D

Skrevet

6969847[/snapback]

Dagens ungdom er altfor glad i alkohol... La nå oss som har mest trening gjøre Oslo utrygg :tease:

Skrevet
Noen som vil spille CS Source?

193.71.207.124:3389

Passordet er 12345

Satt opp maskina mi som server for å spille mot Zeromac, men han var plutselig borte. Har 10 slots. 1 går til meg, så jeg har 9 ledige. Har ikke noe uber serverbredbånd (10mbit ned / 1mbit opp), så det kan bli litt lagg.

Edit: Hvis du lurer på hvorfor jeg har 3389 som port, så hadde jeg problemer på port 27015.

6969807[/snapback]

Jeg joiner. Har ikke spilt CS: S på lenge, så skal sjekke om jeg klarer det. :wee:

Skrevet

6969847[/snapback]

Dagens ungdom er altfor glad i alkohol... La nå oss som har mest trening gjøre Oslo utrygg :tease:

6969864[/snapback]

Haha. Har mest trening? Du undervurderer meg. :ph34r:

Skrevet

Dagens ungdom er altfor glad i alkohol... La nå oss som har mest trening gjøre Oslo utrygg  :tease:

6969864[/snapback]

Dagens ungdom? wtf? Kanskje du skal la være å være så alkis for en gangs skyld? :p

Skrevet (endret)
Haha. Har mest trening? Du undervurderer meg. :ph34r:

6969879[/snapback]

Akkurat som du undervurderer bilen min :wee:

Dagens ungdom? wtf? Kanskje du skal la være å være så alkis for en gangs skyld? :p

6969889[/snapback]

Bare spør hvem som ble fullest sist gang :blush:

Endret av Pjokk
Skrevet
Det var vel du eller anders som ble fullest, bare at anders rava rundt og du sov :wee:

6969934[/snapback]

Jeg blir gjerne fullest; men noe galt.... Nei det har jeg ikke gjort! :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...