Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i HELVETE må kattepiss lukte så jævlig? Nesten så jeg brekker meg når jeg styrer med kassa :sick: I tillegg har en av kattene pissa inne på badet jeg vaska igår, så jeg må vaske det igjen :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjør meg glad anyone! Er i dårlig humør idag :(

6948992[/snapback]

Her, ta et par slike------------> :)

6949020[/snapback]

"ZOMG! Jarmo dobbelposta :O"

jarmo da...du skal liksom være godt eksempel :p

6949085[/snapback]

Jeg har tatt b-real i å gjøre det samme før, den slasken *grrr*

Skrevet

nazi-mods :D haha. De tar seg den friheten, fordi ingen tør å gjennomgå i torturkamret til Ueland :D Hehe.

men det er rimelig lett å dobbelposte da. Litt irriterendes egentlig. Det hadde vært fint med noe slags script elns. Jeg tipper det lar seg gjøre ;)

Skrevet

Og de gangene man nå i det siste har dobbeltpostet har man slettet den posten som var til overs og så har man ordnet opp etter seg så stopp tha whining eller så skal dere se hvem som egentlig er nazimod her runaway.gif

Skrevet

digg dag i dag. først to timer gym hvor jeg ikke hadde med gymtøy, så bare så på de andre slite. så så vi på film i psykologien, så var det hjem igjen :fun: men må lese et kapittel i en bok til i morra, pluss høring i historie hvor jeg garantert blir spurt siden jeg sovna sist time.

Skrevet
Og de gangene man nå i det siste har dobbeltpostet har man slettet den posten som var til overs og så har man ordnet opp etter seg så stopp tha whining eller så skal dere se hvem som egentlig er nazimod her runaway.gif

6949131[/snapback]

æææææææ runaway.gif hehe. Jeg whiner ikke :) Jeg bare sier at Tor Henning burde kanskje ta en liten titt på det? ;) maybe baby?

Skrevet
æææææææ runaway.gif hehe. Jeg whiner ikke :) Jeg bare sier at Tor Henning burde kanskje ta en liten titt på det? ;) maybe baby?

6949147[/snapback]

Det ser jeg liten eller ingen grunn til :)
Skrevet
*klage uten å banne for vis jeg banner dasker Jarmo meg*

6949158[/snapback]

Tror det heller var capslock og alle utropstegnene som gjorde utslaget. :roll:

Faen, fitte, helvete. See? Ingen reaksjon. :)

Skrevet
*klage uten å banne for vis jeg banner dasker Jarmo meg*

6949158[/snapback]

Tror det heller var capslock og alle utropstegnene som gjorde utslaget. :roll:

Faen, fitte, helvete. See? Ingen reaksjon. :)

6949164[/snapback]

Hehe..

Good point..

Skrevet
Hjemme alene i 7 timer til. What to do what to do...  :hmm: Kommer enten til å bli psyko eller kjede meg ihjel.  :p

6949201[/snapback]

Sett på musikk og dans med feiekosten. De resterende 6timer og 58minuttene kan jeg desverre ikke hjelpe deg med =/.

Skrevet (endret)
Det er faen ikke sundt å kjede seg.    :ermm:

6949230[/snapback]

I can teach you to not be bored :D

Nstin: mushi er en jente :dontgetit: og jeg tror ikke å ronke i 6-7 timer er veldig bra :p

Endret av Luchy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...