Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarstad: Jeg sjekket plutseleg Profilen din, og ser at du har ca3000 poster i OT-Baren ( ca2999 i SO5 :innocent: ?? ) mens du barre har 91 Innleg (akkurat nå)

Siter du inne på SO heile dagen, eller er det berre meg :love: ?? ( eller profilen :roll: )

Skrevet (endret)

Ikke legg til meg på MSN heller!

Kjempekjip kveld i dag. Ikke gjort en jævla dritt, som det faktisk var meningen jeg skulle.

:shrug:

Endret av fredrikrb
Skrevet
tipper det er rundt 30-40 sider i dag :)

6098023[/snapback]

Må klare seks til på 8 minutter ?

6098036[/snapback]

Er det så vanskelig da? :ermm:

Bare og finne noe som folk bare må diskutere det da.

Men hva :hmm:

Skrevet (endret)
Skarstad: Jeg sjekket plutseleg Profilen din, og ser at du har ca3000 poster i OT-Baren ( ca2999 i SO5 :innocent: ?? ) mens du barre har 91 Innleg (akkurat nå)

Siter du inne på SO heile dagen, eller er det berre meg :love: ?? ( eller profilen  :roll: )

6098035[/snapback]

Jeg prøver å begrense all dritten min til SO, ja.

Endret av Skarstad
Skrevet
Skal jeg legge meg å se på reprisen av BB eller skal jeg sitte her nok en gang? ;)

6098021[/snapback]

Sitt her med oss. Let frem noe morsomt på internet.

6098031[/snapback]

tja, får se ann det litt ;P tror det blir sisnevnte.. får vel skru på tvn, og følge halvveis med..

Skrevet

Alle holder pusten pusten på 24:00 ! det betyr hell og lykke for neste dag. Stod i bibelen... Hvertfall.. Med tusj i en jeg så i en gang

Skrevet
Alle holder pusten pusten på 24:00 ! det betyr hell og lykke for neste dag. Stod i bibelen... Hvertfall.. Med tusj i en jeg så i en gang

6098075[/snapback]

Det heter ikke 24:00, men 00:00 :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...