Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har jeg vært å shoppa i Tønsberg! :D Jeg har fått tre nye stripegensere bla.annet! ååå... :love:

Også var Karpe Diem på brygga og holdt "konsert"! :thumbup:

Endret av Demille
Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag har jeg vært å shoppa i Tønsberg! :D Jeg har fått tre nye stripegensere bla.annet! ååå... :love:

Også var Karpe Diem på brygga og holdt "konsert"! :thumbup:

6923919[/snapback]

Du ---> RPP ----> Nå! :)

Skrevet
Da skal man lufte bikkja, så stikker jeg på restaurant. Mamma skal ha middagsbesøk og ser helst at jeg ikke sitter ved bordet. Lurer på om jeg skal gå på italiensk, kinesisk eller standard burger på gatekjøkkenet.

6923912[/snapback]

Italiensk! :love:

Skrevet
Haha, vet. Det har du altid gjort!

Du får ganske mange bra radio kanaler via iTunes da ;) Ganske mange med heavy musikk også :)

6923887[/snapback]

Satt på musikkvideoer på pc'n nå. 1200 stk kommer alltid godt med. Skjønner ikke folk som synes det er å sløse med plass :roll:

Du får deg ligg idag med det utseende i værtfall :)

Jeg vil heller dø enn å høre på itunes. propaganda nazi-selskap.

6923903[/snapback]

Næsj, plassen er jo der for å brukes liksom! Hvilken sjanger var de fleste videoene i da, eller er det bare random?

Takker :D

Hehe, så du liker ikke apple? Jeg har masse bra musikk, kan sikkert sende litt over msn eller bare lage en torrent.

Skrevet
Næsj, plassen er jo der for å brukes liksom! Hvilken sjanger var de fleste videoene i da, eller er det bare random?

Takker :D

Hehe, så du liker ikke apple? Jeg har masse bra musikk, kan sikkert sende litt over msn eller bare lage en torrent.

6923927[/snapback]

Plass? Hvilken plass? en terra går fort gitt :roll: Har for det meste sinna metal og vanlig metal i videoer. Hører på nin nå. Er en kompis som styrer.

Vil ha musikk ja :) pm meg elns.

@Demille: bor du i tbg?

Skrevet
@Demille: bor du i tbg?

6923938[/snapback]

Jeg bor i kbg (kongsberg) Men er ikke så langt til Tønsberg, de har dessuten flere kule butikker der :)

6923949[/snapback]

Jeg bor i Tbg... har Tbg eller Kbg best butikker? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...