Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor jeg bare får se reklamefilmen om "piracy is crime" og ikke hilary-duff-filmen min?

6097956[/snapback]

Fordi den reklamen er bedre enn Hillary duff filmen :!:

Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor jeg bare får se reklamefilmen om "piracy is crime" og ikke hilary-duff-filmen min?

6097956[/snapback]

Hvorfor laster du ned filmer når du hele tiden snakker om den gode økonomien din?

Skrevet

6097956[/snapback]

Haha. Du har blitt eid.

Skrevet (endret)

Da tar jeg kvelden. Natta alle forumbrukere.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:fun:
Endret av Skogli
Skrevet

6097956[/snapback]

Haha. Du har blitt eid.

6097972[/snapback]

Og nå klarer jeg å se noe håpløst bonusmateriale..

Skrevet
Hvorfor laster du ned filmer når du hele tiden snakker om den gode økonomien din?

6097970[/snapback]

Når man laster ned en film, har warez-d00dsene klippet vekk alt av reklame; budskapet når altså ikke fram dit det skal.

Skrevet

6097956[/snapback]

6097970[/snapback]

Kan jeg fortelle deg at jeg har kjøpt en DVD til kr 179?

Skrevet

6097956[/snapback]

6097970[/snapback]

Kan jeg fortelle deg at jeg har kjøpt en DVD til kr 179?

6097994[/snapback]

Løgn!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...